Rămâi conectat

Administraţie

Poliția Locală din Cugir și-a prezentat bilanțul pentru primul semestru al anului 2016

Cugir INFO

Publicat

în

politia-locala-cugirIn sedinta Consiliului Local Cugir desfasurata vineri, 29 iulie, Politia Locala Cugir prin seful srviciului, jr. Horatiu Galdau a prezentat un raport privind activitatea desfasurata de institutie de la inceputul anului si pana in prezent.

Raportorul a subliniat ca pe primul semestru al anului, Politia Locala actionat in conformitate cu atributiile stabilite prin legea 155/2010 a Politiei locale, a HG 1332/2010 privind aprobarea Regulamentului cadru de organizare si functionare si a Regulamentului de ordine publica si gospodarire a orasului Cugir.

,,In vederea indeplinirii atributiilor ce ii revin conform actelor normative, Politia locala dispune de un numar de 23 de angajati, ceea ce reprezinta un angajat local la 1000 de locuitori. Are 2 compartimente de specialitate si 1 birou financiar contabil”, se arata in raportul prezentat de Galdau Horatiu.

Pentru preluarea si solutionarea operativa a sesizarilor cetatenilor, in vederea prevenirii actelor antisociale, sanctionarea abaterilor privind nerespectarea ordinii si linistii publice, traficul rutier, cat si normele de protectia mediului, comerciale si urbanistice, functioneaza: un echipaj de interventie 24 din 24 ore pentru ordinea publica, circulatia pe drumuile publice si protectia animalelor; 1 echipaj la schimbul I pentru normele de protectia mediului , comerciale si urbanistice; dispecerat permanent pentru preluarea sesizarilor cetatenilor si supravegherea zonelor aflate in sistem. 1 autospeciala de patrulare si 1 ATV.

Principalele obiective care au stat la baza serviciului nostru sunt limitarea fenomenului contraventional pe domenii specifice si cresterea nivelului de incredere a cetatenilor in administratia publica locala, reflectate in rezultate, dupa cum urmeaza: au existat 232 sesizari ale cetatenilor si institutiilor, toate solutionate; au fost primite un numar de 50 solicitari scrise, iar in urma verificarilor efectuate de catre politistii locali, 223 de persoane au fost puse inlegalitate cu cartile de identitate; au fost primite un numar de 75 solicitari din partea diverselor instante judecatoresti, fiind solutionate favorabil conform procedurilor; au fost expediate 110 notificari utilizatorilor de autovehicule pentru intocmirea procesului verbal de de constatare si sanctionare; au fost indepartate de pe domeniul public 21 autovehicule abandonate, sustine in raportul prezentat, seful Politiei locale. Conform datelor din Raport, rezulta ca totalul amenzi – procese verbale de contraventie se ridica la 182, valoarea acestora fiind de 48.200,00 lei, iar numarul avertismentelor a fost de 55. Tot din Raportul pe 6 luni rezulta ca valoarea proceselor verbale platite se ridica la 8.275,00 lei.

,,Doresc sa mentionez faptul ca in serviciul de noapte, la schimbul III, am luat parte la patrulele mixte organizate impreuna cu lucratori ai politiei orasenesti si jandarmerie, iar unele dintre infractiuni au fost sanctionate de politi oraseneasca. Tot noua ne-a revenit misiunea sa asiguram paza la schimbul I la obiective precum: Primaria, Casa de Cultura, Scoala Gimnaziala ,,Singidava”, precum si la unele obiective de interes public cu ocazia unor evenimente organizate de administratia locala”, a aratat Horatiu Galdau.

Constantin Predescu


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Evidența Persoanelor Cugir anunță că va elibera cărți de identitate simple doar persoanelor netransportabile

Cugir INFO

Publicat

în

Evidența Persoanelor Cugir transmis luni, 11 august 2025, că va elibera cărți de identitate simple doar persoanelor netransportabile.

„La nivelul orașului Cugir se eliberează cărți electronice de identitate și cărți de identitate simple.

Cărțile de identitate model vechi (1997) se eliberează doar în cazuri excepționale (ex. persoane netransportabile)

Programările pentru depunerea documentelor în vederea eliberării cărţii electronice de identitate se realizează exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/create?judet=AB

Detalii suplimentare: 0258 751 001

Vă multumim pentru întelegere şi vă recomandăm să urmăriţi în continuare canalele oficiale pentru eventuale actualizări ale informaţiilor”, au transmis reprezentanții celor de la Evidența Populației Cugir.

Am dori pe aceasta cale să-i întrebăm pe cei de la Evidența Persoanelor Cugir care este motivul REAL pentru care nu se eliberează Cărți de Identitate simple tututor cetățenilor din Cugir care solicită acest lucru, având în vedere că eliberarea cărții de identitate simple în România este reglementată de mai multe acte normative, inclusiv Legea nr. 162/2020 și Ordonanța nr. 12/2023, dar și de norme metodologice specifice, despre care NU avem cunoștință să fi fost abrogate sau modificate.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

În perioada următoare, la Cugir se vor elibera exclusiv cărți de identitate electronice

Cugir INFO

Publicat

în

În perioada următoare, la nivelul orașului Cugir, se vor elibera exclusiv cărți de identitate electronice (buletine digitale), au anunțat, miercuri, 6 august 2025, reprezentanții administrației locale.

Potrivit acestora, cărțile de identitate în format clasic NU vor mai fi eliberate temporar la Primăria Cugir. Toate cererile se vor face strict online, prin intermediul platformei oficiale a Ministerului Afacerilor Interne. Programările pentru depunerea cererilor se pot face accesând: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta.

Programarea se poate realiza direct pe site au prin instalarea aplicației mobile de pe site-ul menționat mai sus.

„Vă mulțumim pentru înțelegere și vă recomandăm să urmăriți în continuare canalele oficiale pentru actualizări. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la numerele de telefon: 0258751001 și 0258756000”, au transmis reprezentanții Primăriei Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Din 11 august 2025, intră în vigoare o variantă actualizată, cu multiple opțiuni de plată, a sistemului de parcare cu plată din orașul Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

Începând de luni, 11 august 2025, vor intra în vigoare modificări importante privind parcările publice cu plată în orașul Cugir, în urma propunerilor venite din partea cetățenilor și aprobate în cadrul celei mai recente ședințe a Consiliului Local.

Scopul acestor ajustări este de a face sistemul mai accesibil, mai diversificat și mai adaptat nevoilor cetățenilor, oferind multiple opțiuni de plată și abonamente flexibile, au transmis reprezentanții administrației locale.

ABONAMENTE ȘI TICHETE DE PARCARE (FIZICE)

• Abonament lunar (tichet verde)

Valabilitate: 1 lună

Preț: 50 lei

• Abonament anual (tichet albastru)

Valabilitate: 1 an

Preț: 300 lei

• Tichet pentru o oră (tichet albastru)

Valabilitate: 1 oră

Preț: 1,5 lei

• Tichet 2 ore (tichet galben)

Valabilitate: 2 ore

Preț: 2,5 lei

• Tichet zilnic – „ORAȘUL CUGIR” (tichet verde)

Valabilitate: 1 zi întreagă

Preț: 8,5 lei

Achiziționarea tichetelor fizice se poate face de la casieria SERVICIULUI DE VENITURI Cugir, situată pe strada Victoriei, nr. 9.

VARIANTE MODERNE DE PLATĂ

1. Aplicația oficială a Primăriei Cugir (fără comision)

Tarife:

1 oră – 1 leu2 ore – 2 lei

1 zi – 8 lei (în curând se va modifica)

Aplicația va include și opțiuni pentru abonamente (lunar/anual)

2. Aplicația TPark (comision redus pentru aplicația externă)

Tarife:

1 oră – 1,10 lei

2 ore – 2,20 lei

1 zi – 8,50 lei (tarif actualizat, în loc de 5,50 lei pentru 8 ore)

3. SMS la 7420 – direct, fără aplicație (fără comision suplimentar)

Același tarife precum aplicația Primăriei.

PARCĂRI DEDICATE PERSOANELOR CU DIZABILITĂȚI

În fiecare zonă de parcare sunt rezervate locuri gratuite pentru persoanele care dețin legitimație valabilă, conform legislației în vigoare.

„Aceste modificări au fost adoptate ca răspuns direct la sugestiile primite din partea comunității, reflectând dorința de a avea un sistem de parcare mai eficient, mai accesibil și mai bine organizat. Vom continua să îmbunătățim acest serviciu public în funcție de nevoile reale ale cetățenilor”, au precizat reprezentanții Primăriei Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir