Rămâi conectat

Administraţie

Concurs pentru ocuparea a patru posturi de inspectori organizat de Primăria Orașului Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

Primarie-CUGIR-nouPrimăria Orașului Cugir, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

1. inspector, clasa I, grad profesional superior – Ditecția Dezvoltare Economică, Serviciul Buget, Compartimentul Buget Finanțe, Contabilitate, Salarizare;

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

2. inspector, clasa I, grad profesional superior – Ditecția Dezvoltare Economică, Serviciul Buget, Compartimentul Urmărire, Contracte, Instituții Publice subordonate consiliului local.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice.

-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.

Concursul pentru cele două posturi (1 și 2) se va organiza conform calendarului următor:

-29 octombrie 2014: termenul limită pentru depunerea dosarelor;

-11 noiembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă;

-13 noiembrie 2014: proba interviu.

3. inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Autoritate Tutelară și Protecția Copilului;

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe administrative.

4. inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartimentul Consiliere Persoane Vârstnice.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

-studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul drept.

Concursul pentru posturile 3 și 4 se va organiza conform calendarului următor:

-03 noiembrie 2014: termenul limită pentru depunerea dosarelor;

-12 noiembrie 2014, ora 11:00: proba scrisă;

-14 noiembrie 2014: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, Județul Alba – Biroul Resurse Umane, cam. 15, telefon 0258.751.001, interior 115.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Publicitate
Un comentariu

Un comentariu

  1. Profesor universitar doctor inginer IULIU ARON

    25.10.2014 la 8:02

    Canadian/roman care poate incerca ceva pentru Cugir !
    Madame / Monsieur,

    Avec une excellente formation académique et une forte expérience en industrie, je suis prêt à prendre en charge des nouveaux défis, même si je n’ai pas exactement le formation désirée. Au fil des années, j’ai acquis une riche expertise au sein de différentes entreprises, ouvrant en haute technologie, dans des secteurs d’activité comme médical, robotique, machines-outils, défense, optique-photonique et dans l’enseignement universitaire. Les postes occupés, tel que professeur universitaire, directeur de l’ingénierie et directeur technique, gestionnaire/chargé de projets, m’ont permis de réaliser différents mandats (conception de complexes machines-outils, dispositifs et méthodes – quelques-unes brevetées, gérer des équipes de travail multidisciplinaires, études de recherche théorique et appliquée), tout en assurant la bonne gestion des projets qui m’ont été confiés.
    Ce qui me caractérise, de manière générale, peut être exprimé par:

    – Doctorat et Baccalauréat en génie mécanique, Maitrise en génie mathématique (voir Équiv-complet en attachement);
    – les postes occupés et le bénévolat dans l’Ordre des ingénieurs du Québec m’ont donné de très bonnes habiletés à créer des liens avec les milieux d’affaires;
    – une forte expérience en gestion de projets (STAGE GATE; Gestion participative, Management par projet, …);
    – la connaissance des programmes gouvernementaux (crédit d’impôts pour la RS&DE, PARI, PART) ;
    – intégrité, sens de la responsabilité et maturité du jugement;
    – rassembleur d’équipes multidisciplinaires, fort esprit d’équipe et de leadership;
    – PROFONDE CAPACITÉ D’ANALYSE ET SYNTHÈSE, SENS AIGU DE L’ORDRE ET DE LA MÉTHODE;
    – CRÉATIVITÉ, dynamisme, polyvalent, grande capacité d’adaptation;
    – je maitrise les médias sociaux et la suite MS Office, en ayant des excellentes aptitudes pour réseautage et communication;
    – je possède un permis de conduire classe 5 et une voiture que je peux l’utiliser pour les déplacements nécessaires.

    – 2011-présent : Membre du Comité exécutif de la Section Régionale de l’Abitibi-Témiscamingue de l’OIQ;
    Directeur « Visites industrielles » (Section Régionale de l’Abitibi-Témiscamingue de l’OIQ) – organisateur d’une visite chez OSISKO, en 2012;

    – 2008-2011 : Directeur des affaires corporatives (Section Régionale de Québec et Chaudière-Appalaches de l’OIQ) – organisateur de plus de 10 visites industrielles pour les membres de l’OIQ, surtout dans des entreprises en haute technologie;
    Membre du Conseil d’administration de la Section Régionale de Québec et Chaudière-Appalaches de l’OIQ – de l’expérience en organisation et gestion d’événements.

    Mon activité et mes réussites ont été bien appréciées au long du temps; j’ai mis en attachement une recommandation de la part de Monsieur Sam Hamad, l’actuel ministre du Travail et ministre responsable de la région de la Capitale-Nationale (Rec Sam-Teraxion), ainsi qu’une félicitation de la part de notre ex premier-ministre, Monsieur Jean Charest (Raspuns PM-ian (fin)). Au besoin je peux vous fournir d’autres, aussi un résumé de mon activité scientifique.
    Je possède une grande polyvalence et de solides bases dans le domaine de la gestion, de l’ingénierie et de l’enseignement universitaire. J’ai 56 années et je suis admissible à des Subventions salariales pour personnes expérimentées, de la part d’Emploi Québec (subv-sal en attachement). Je crois détenir tous les atouts nécessaires pour remplir avec succès ce mandat ! Alors, si vous me permettez, je pourrais devenir votre collègue.
    Veuillez agréer, Madame/Monsieur, l’expression de mes salutations distinguées.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administraţie

Evidența Persoanelor Cugir anunță că va elibera cărți de identitate simple doar persoanelor netransportabile

Cugir INFO

Publicat

în

Evidența Persoanelor Cugir transmis luni, 11 august 2025, că va elibera cărți de identitate simple doar persoanelor netransportabile.

„La nivelul orașului Cugir se eliberează cărți electronice de identitate și cărți de identitate simple.

Cărțile de identitate model vechi (1997) se eliberează doar în cazuri excepționale (ex. persoane netransportabile)

Programările pentru depunerea documentelor în vederea eliberării cărţii electronice de identitate se realizează exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/create?judet=AB

Detalii suplimentare: 0258 751 001

Vă multumim pentru întelegere şi vă recomandăm să urmăriţi în continuare canalele oficiale pentru eventuale actualizări ale informaţiilor”, au transmis reprezentanții celor de la Evidența Populației Cugir.

Am dori pe aceasta cale să-i întrebăm pe cei de la Evidența Persoanelor Cugir care este motivul REAL pentru care nu se eliberează Cărți de Identitate simple tututor cetățenilor din Cugir care solicită acest lucru, având în vedere că eliberarea cărții de identitate simple în România este reglementată de mai multe acte normative, inclusiv Legea nr. 162/2020 și Ordonanța nr. 12/2023, dar și de norme metodologice specifice, despre care NU avem cunoștință să fi fost abrogate sau modificate.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

În perioada următoare, la Cugir se vor elibera exclusiv cărți de identitate electronice

Cugir INFO

Publicat

în

În perioada următoare, la nivelul orașului Cugir, se vor elibera exclusiv cărți de identitate electronice (buletine digitale), au anunțat, miercuri, 6 august 2025, reprezentanții administrației locale.

Potrivit acestora, cărțile de identitate în format clasic NU vor mai fi eliberate temporar la Primăria Cugir. Toate cererile se vor face strict online, prin intermediul platformei oficiale a Ministerului Afacerilor Interne. Programările pentru depunerea cererilor se pot face accesând: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta.

Programarea se poate realiza direct pe site au prin instalarea aplicației mobile de pe site-ul menționat mai sus.

„Vă mulțumim pentru înțelegere și vă recomandăm să urmăriți în continuare canalele oficiale pentru actualizări. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la numerele de telefon: 0258751001 și 0258756000”, au transmis reprezentanții Primăriei Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Din 11 august 2025, intră în vigoare o variantă actualizată, cu multiple opțiuni de plată, a sistemului de parcare cu plată din orașul Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

Începând de luni, 11 august 2025, vor intra în vigoare modificări importante privind parcările publice cu plată în orașul Cugir, în urma propunerilor venite din partea cetățenilor și aprobate în cadrul celei mai recente ședințe a Consiliului Local.

Scopul acestor ajustări este de a face sistemul mai accesibil, mai diversificat și mai adaptat nevoilor cetățenilor, oferind multiple opțiuni de plată și abonamente flexibile, au transmis reprezentanții administrației locale.

ABONAMENTE ȘI TICHETE DE PARCARE (FIZICE)

• Abonament lunar (tichet verde)

Valabilitate: 1 lună

Preț: 50 lei

• Abonament anual (tichet albastru)

Valabilitate: 1 an

Preț: 300 lei

• Tichet pentru o oră (tichet albastru)

Valabilitate: 1 oră

Preț: 1,5 lei

• Tichet 2 ore (tichet galben)

Valabilitate: 2 ore

Preț: 2,5 lei

• Tichet zilnic – „ORAȘUL CUGIR” (tichet verde)

Valabilitate: 1 zi întreagă

Preț: 8,5 lei

Achiziționarea tichetelor fizice se poate face de la casieria SERVICIULUI DE VENITURI Cugir, situată pe strada Victoriei, nr. 9.

VARIANTE MODERNE DE PLATĂ

1. Aplicația oficială a Primăriei Cugir (fără comision)

Tarife:

1 oră – 1 leu2 ore – 2 lei

1 zi – 8 lei (în curând se va modifica)

Aplicația va include și opțiuni pentru abonamente (lunar/anual)

2. Aplicația TPark (comision redus pentru aplicația externă)

Tarife:

1 oră – 1,10 lei

2 ore – 2,20 lei

1 zi – 8,50 lei (tarif actualizat, în loc de 5,50 lei pentru 8 ore)

3. SMS la 7420 – direct, fără aplicație (fără comision suplimentar)

Același tarife precum aplicația Primăriei.

PARCĂRI DEDICATE PERSOANELOR CU DIZABILITĂȚI

În fiecare zonă de parcare sunt rezervate locuri gratuite pentru persoanele care dețin legitimație valabilă, conform legislației în vigoare.

„Aceste modificări au fost adoptate ca răspuns direct la sugestiile primite din partea comunității, reflectând dorința de a avea un sistem de parcare mai eficient, mai accesibil și mai bine organizat. Vom continua să îmbunătățim acest serviciu public în funcție de nevoile reale ale cetățenilor”, au precizat reprezentanții Primăriei Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir