Rămâi conectat

Cugireni

Povestea brand-ului „Delicate Lace”, creat de trei generații de femei din Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

O tânără din Cugir, mamă și antreprenoare dedicată: povestea brand-ului „Delicate Lace” creat de trei generații de femei. „Am crescut printre dantele, voaluri şi cu sunetul de fundal al maşinii de cusut”.

Absolventă a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucureşti, Angela Filimon a lucrat după terminarea facultăţii în domeniul hotelier şi, ulterior, a fost senior buyer în cadrul unei multinaţionale din Alba timp de 5 ani. Apoi, au venit doi copii şi pasul spre antreprenoriat. Iar Delicate Lace, brandul de lenjerie intimă lansat de Angela în 2018, duce ideea de „made-to-measure” mai aproape de trup ca niciodată, căci toate produsele realizate în atelierul din Cugir pot fi croite în funcţie de preferinţele fiecăruia în parte.

– Cum a început povestea Delicate Lace?

– Trei generații de femei au creat Delicate Lace, povestea lenjeriei care celebrează femeia, cu cele mai frumoase calități ale ei. De la bunica am moștenit puterea, dar și dorința de a trăi cât mai simplu. Mama m-a îmbrăcat cu iubire și emoție și mi-a dat aripi să visez cât pot eu de sus. Fiecare amintire din copilărie până în prezent mă leagă de arta cusutului, a creațiilor și a tiparelor siluetei feminine. Și parcă nimic nu s-a schimbat. În fiecare zi, împreună, pășim cu bucurie în atelier și ca într-un basm, totul se transformă în magie. Dantela, bumbacul organic, sunetul mașinii de cusut și dăruirea cu care lenjeria prinde contur ne fac să împachetăm bucurie și dragoste pentru orice femeie care alege să poarte Delicate Lace.

– Cu ce te ocupai înainte de proiectul Delicate Lace?

– Am lucrat ca senior buyer într-o multinațională din zonă, timp în care am început să pun bazele propriei mele afaceri, brandul de lenjerie intimă Delicate Lace. În perioada următoare am devenit mamă a doi copilași minunați și m-am ocupat de creșterea lor și de atelier.

– De ce ai ales lenjerie de corp și nu un alt tip de obiect vestimentar?

– Delicate Lace a luat naștere din dorința de a crea un concept de calitate în materie de lenjerie intimă în România, în primul rând din nevoia de a purta eu însămi lenjerie de calitate. În 2018, acest concept a prins contur și s-a transformat treptat într-o afacere de familie. Alături de mama mea creez și îmi pun în aplicare toate ideile. Împreună cu ea și cu bunica mea, am reușit să lansăm până acum 8 colecții de lenjerie intimă și costume de baie, iar fiecare dintre ele a avut un element de individualitate, propria poveste, să zic așa. Dintotdeauna am avut o pasiune pentru lenjeria intimă, astfel că nu se putea să fie alt obiect vestimentar.

– Cum au fost acești ani de la lansarea Delicate Lace?

– Sunt mândră că am avut curajul să dau naștere unui brand, care devine tot mai cunoscut, chiar dacă nu am un background antreprenorial. Provin dintr-o familie modestă, părinții mei au avut același loc de muncă timp de 40 de ani, chiar dacă aveau studii, cunoștințe foarte multe, talent cu carul, nu au îndrăznit să facă mai mult. Parcursul nu a fost foarte ușor, însă mă bucur că acumulez în fiecare zi tot mai multă experiență, învăț și dezvolt tot mai multe idei, întâlnesc oameni faini, de la care am de învățat, creez, ceea ce iubesc cel mai mult. Și toate acestea cu multă muncă, sacrificii, provocări, care m-au ajutat să fiu și mai bună și să găsesc noi căi de reușită.

– Cum vezi piața din România la lenjeria de corp?

– Mă bucur foarte mult să constat că tot mai multe persoane au început să cumpere lenjerie intimă de calitate, articole lucrate etic, local și în mare parte sustenabil. Competiția de pe piață ne face să fim tot mai buni, să lansăm lenjerii de o calitate superioară, căutând materiale foarte calitative, poate chiar sustenabile, să venim tot mai aproape în întâmpinarea nevoilor clienților, cu tot felul de servicii suplimentare și nu numai.

– Cum arată lenjeria intimă ideală din punctul tău de vedere?

– Așa cum arată și designul produselor pe care le creez, lenjeria intimă ideală este comodă, cu un design simplu, care te lasă să te miști în voie și care evidențiază liniile naturale ale corpului. Realizată din materiale de calitate, plăcute la atingere, cu un design care să reziste în timp.

– De ce ai ales numele Delicate Lace pentru proiectul tău antreprenorial?

– De fapt, înainte de Delicate Lace a existat Delicate Bijoux, un brand de bijuterii create de mine, cu mulți ani în urmă. Am vrut să leg numele de acest brand, deoarece am vrut cumva să le duc mai departe împreună. O scurtă perioadă de timp așa a și fost, însă mai apoi mi-am concentrat atenția doar pe lenjerii. Numele este format din două cuvinte în limba engleză care împreună înseamnă dantelă delicată. Delicat este adjectivul care caracterizează tot conceptul, de la modele, la materiale, la ambalaj, poze, video-uri, modele cu care lucrăm, totul. Iar dantela a fost folosită în fiecare colecție de până acum, mai mult decât atât într-una din colecțiile noastre am avut un produs pe care am aplicat dantelă realizată 100% manual, de mama și bunica mea. Ne dorim să mai lansăm astfel de produse, pentru că sunt unicat și ar fi încă un element care ne-ar diferenția față de competiție. Logo-ul l-am creat împreună cu niște foarte buni prieteni și, dacă vă uitați cu atenție, litera D este formată dintr-un ac și o ață, iar fontul ales este extrem de delicat.

– Ce îmi spui despre experiența la Imperiul Leilor? Cum și ce s-a schimbat în afacerea ta?

– A fost o experiență extraordinară, unică. Mi-a plăcut faptul că de când am intrat la casting, apoi pe platourile de filmare, toți cei din echipă au fost foarte amabili și prietenoși, iar „leii” sunt niște oameni foarte faini. Am simțit că este momentul meu. Mă bucur că am ajuns în fața unor profesioniști care au reușit în câteva minute să își dea seama despre multe și despre cum sunt eu. Am primit un feedback extrem de bun despre produsele mele, despre mine și despre tot ceea ce fac, despre tot conceptul, de la logo, la modelele alese pentru campanii. Ceea ce mă face mult mai încrezătoare. Am plecat din emisiune cu niște sfaturi foarte bune de la fiecare dintre ei, cu doi parteneri a căror viziune urmează să o aflu în curând, abia aștept. O să fructific fiecare sfat sau direcție care o să vină. Perioada de după emisiune a adus doar lucruri pozitive. A făcut brandul foarte vizibil, oamenii au prins încredere, foarte multe persoane ne-au scris și au comandat. Foarte multe persoane au distribuit postările, deveniseră virale. Foarte multe ziare au scris despre mine și brandul meu, au apărut colaborări noi, am fost premiată în cadrul unui eveniment local și lucrurile nu se vor opri aici.

– Cum este să fii mamă și antreprenor?

– Am crezut că cea mai mare provocare este aceea de a fi mamă, dar soarta m-a pus în situația în care să încerc să fiu mamă dedicată și antreprenor. Încă lucrez la rețeta care să le îmbine perfect pe cele două și am senzația că va fi un drum lung până la reușită. Probabil echilibrul se va așeza când o să mai crească un pic. Oricum, încerc în fiecare zi să fiu prezentă 100% în orice activitate fac, în timpul pe care mi-l aloc pentru ele. Implic copiii în foarte multe lucruri, activități foarte creative dedicate brandului, care sper să îi inspire și să le dezvolte imaginația. Vreau să cred că prin tot ceea ce fac îi învăț să lucreze cu pasiune pentru visul lor, oricare ar fi acela.

– Povestește-mi puțin despre ajutorul din partea mamei tale.

– Simți cu adevărat dăruirea unui părinte atunci când devii și tu unul și începi să iubești necondiționat. Abia după ce am devenit mamă am înțeles dăruirea și ajutorul necondiționat al mamei mele, care a făcut ca acest vis să devină realitate. Mereu spun că ea este cea mai importantă persoană din spatele brandului Delicate Lace. Mi-ar plăcea să pot să fac și eu la fel pentru copiii mei.

– Cu ce propuneri de cadouri vine Delicate Lace în întâmpinarea celor care caută un cadou special?

– Avem multe idei frumoase de cadouri cum ar fi o gamă variată de lenjerie intimă pentru femei și o colecție capsulă pentru bărbați, text brodat pe lenjerie intimă, seturi de lenjerie și, nu în ultimul rând, o variantă foarte la îndemână în ultimul timp este cardul cadou. Delicate Lace vine și cu alte idei inedite de cadouri, în colaborare cu branduri românești. Aducem poezia și lenjeria intimă împreună printr-un set care conține un volum de poezii în colaborare cu „Papionul Albastru”, scris de Anca Dumitrescu, „(Micro)scop pentru suflet” sau „Trup și stele” și o lenjerie intimă din modal și dantelă, un cadou format dintr-o bluză din pânză, cu accesorii la mâneci, și o lenjerie din broderie pe tul. În curând o să lansăm o nouă colaborare frumoasă, prin care ne propunem două variante inedite de cadouri pentru femei într-un moment special din viețile lor.

 

Cristina GANGA


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Cugireni

Foarfeca, visul și scena: Drumul unui frizer din Cugir spre succesul internațional

Cugir INFO

Publicat

în

Dintr-un oraș mic, dar plin de oameni cu visuri mari, Victor Roșu a reușit să transforme pasiunea pentru frizerie într-o carieră internațională care inspiră.

Cunoscut pentru talentul său, pentru atenția la detalii și pentru dorința constantă de a evolua, tânărul din Cugir a făcut în ultimul an pasul decisiv spre educația internațională în domeniul barberingului. Totul a început din pasiune și ambiție, iar anul acesta a reprezentat pentru el o adevărată rampă de lansare. De la începutul verii, Victor a fost invitat să susțină demonstrații și seminarii în Germania (Stuttgart), Republica Moldova (Chișinău ) și Belgia (Roeselare), ducând numele României și al orașului Cugir pe scenele marilor evenimente dedicate frizeriei moderne.

Deși anul se apropie de final, traseul său profesional este într-o continuă ascensiune. După revenirea din Belgia, Victor va ateriza direct pe scena unuia dintre cele mai mari evenimente de barbering din România – „I AM BARBER”, la București. Până la sfârșitul anului, va mai bifa Franța (Paris), Mediaș și din nou București, alături de orele de educație pe care le oferă cursanților chiar la el în salonul din Cugir, unde vin oameni chiar si din zone îndepărtate ale țării pentru a învăța din experiența lui.

În deschiderea anului viitor, Victor are deja confirmate noi colaborări internaționale: Anglia, Italia și Germania, dar și o prezență specială în cadrul unei colecții de modă de la Milano, unde se va ocupa de imaginea – păr și barbă – a modelelor ce vor defila pentru unul dintre cele mai mari branduri de modă din lume. Totodată, tânărul frizer se pregătește să deschidă in anul 2026 prima sa academie & salon de barbering în Alba Iulia, un proiect dedicat formării noii generații de profesioniști. La nivel național, Victor se poate mândri cu un palmares impresionant de titluri câștigate în competiții importante din România, semn că recunoașterea muncii sale a venit pas cu pas, prin perseverență și devotament.

Filozofia sa este simplă, dar puternică: „Dacă faci bani din ceea ce îți place, nu o să muncești niciodată. Fac totul din dragoste pentru meserie, din respect pentru oameni și din dorința de a arăta că se poate. Nu e doar despre tunsori sau aparență, e despre pasiune, disciplină și evoluție continuă”, spune Victor. Succesul pare să-l urmeze la fiecare pas, însă el știe cel mai bine că nu are nicio legătură cu norocul. În spatele fiecărui eveniment, fiecărei recunoașteri și fiecărui pas înainte stau ore nesfârșite de muncă, disciplină și dedicare totală.

„Pentru mine, succesul nu este o întâmplare, ci rezultatul consecvenței, al învățării continue și al dorinței de a fi mai bun cu fiecare zi. Nu există scurtături, nu există zile libere de la visul meu — doar pași siguri, repetați cu răbdare și pasiune, iar succesul îl măsoară in intensitatea aplauzelor”, susține tânărul din Cugir.

Povestea lui este dovada că visurile pot prinde contur chiar și într-un oraș mic — pentru că, atunci când muncești cu pasiune și crezi în drumul tău, poți ajunge „din periferie în centru”, transformând granițele în simple linii pe hartă.

 

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Cugireni

Un tânăr originar din Cugir a făcut senzație prin Cluj-Napoca cu un autoturism plin de inimioare și pe care scria mesajul „IARTĂ-MĂ IUBIREA MEA!”

Cugir INFO

Publicat

în

Un autoturism plin de baloane în formă de inimioare și pe care scria mesajul „IARTĂ-MĂ IUBIREA MEA!” a făcut senzație în urmă cu câteva zile, pe străzile din Cluj-Napoca. Puțini știu încă că vinovatul este un tânăr originar din Cugir.

Mașina transportată pe platformă a fost fotografiată și filmată de clujeni care au împânzit rețelele de socializare cu imaginile surprinse, toți punându-și întrebarea pentru cine e autoturismul și cu ce a greșit cel care a scris mesajul.

Vinovat este Călin Bocănici sau „Dermopigmentistu”, cum îi spun prietenii și cunoscuții și e născut în Cugir, plecat apoi în Italia, stabilit în Cluj-Napoca din 2015 și specializat în micropigmentare.

În comentariile la postările online cu mașina au fost și câțiva internauți care au văzut semnătura de sub mesaj: „Dermopigmentistu”, dar și plăcuța din locul numărului de înmatriculare, „Rinascenza” – afacerea tânărului – și au început să se întrebe dacă nu cumva e vorba doar despre o strategie de marketing.

Cu toate acestea, majoritatea celor care au văzut mașina plimbată pe străzile din Cluj-Napoca sau în postările de pe rețelele sociale sunt de părere că aceasta este un cadou cumpărat de cugirean pentru iubita sa, fiind modul său de a-și cere iertare pentru o greșeală comisă.

Călin Bocănici a declarat pentru ziarulunirea.ro că nu dorește să dezvăluie adevărul despre gestul său: „Să rămână așa întrebarea, dacă e marketing sau cu ce-oi fi greșit să fac un așa cadou”!


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Cugireni

O tânără mămică din Cugir și-a donat părul pentru copiii bolnavi de cancer: „Am simțit că e momentul să dăruiesc și eu o parte din mine”

Cugir INFO

Publicat

în

Ana Maria, o tânără mămică din Cugir, însărcinată cu al doilea copil, a făcut un gest impresionant: și-a tăiat părul lung până la mijloc și l-a donat într-un scop nobil: peruci care vor ajunge la copiii diagnosticați cu cancer, supuși tratamentelor cu citostatice.

Chimioterapia în cazul bolnavilor de cancer are, din păcate, şi efecte negative asupra organismului. Mulți pacienţi îşi pierd integral părul, iar o perucă din păr natural, cu tunsoare scurtă are preţuri mult prea mari pentru un pacient care are cu totul alte cheltuieli urgente în timpul terapiei.

„Am făcut o schimbare mare. Una pe care am simțit-o din suflet. Nu a fost un impuls, ci un gest cu sens. Pentru că Dumnezeu m-a binecuvântat din nou cu a doua minune, am simțit că e momentul să dăruiesc și eu o parte din mine.Așa că am ales să donez părul meu..40 de centimetri, pentru copiii care luptă cu cancerul. Pentru zâmbetele lor, pentru speranță, pentru că fiecare șuviță contează. Nu am făcut-o din curaj, ci din recunoștință. Și, deși e doar păr, pentru mine înseamnă mult mai mult”, a scris tânăra pe rețelele de socializare.

Schimbarea însă nu a fost una ușoară. Ana Maria a renunțat la 40 de centimetri din părul ei și spune că decizia a fost luată cu multe emoții: „Nu mi-a fost frică. Pentru că am învățat că uneori trebuie să tai ca să crești din nou. Știu că părul meu va crește și va crește sănătos, pentru că frumusețea adevărată începe din interior, iar rezultatele se văd în timp”, spune tânăra.

În acest proiect i s-a alăturat Laura Zugrăvescu, coafeza care a tuns-o pe Ana și care a fost martoră la emoția ei, de la teama primelor tăieturi, până la zâmbetul sincer din oglindă, când și-a văzut noua imagine: „Era mai ușoară, mai luminoasă, mai mândră! O femeie curajoasă, sensibilă și cu un suflet imens. Deși nu fusese niciodată tunsă scurt, a ales să facă un gest care va schimba ziua unui copil aflat într-o luptă grea: a donat 40 de centimetri din părul ei pentru copiii bolnavi de cancer. Ana, îți mulțumesc din suflet pentru încredere și pentru exemplul frumos pe care îl dai! Gestul tău nu este doar o schimbare de look, ci o lecție de generozitate și curaj!”, mărturisește Laura într-o postare pe Facebook.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir