Rămâi conectat

Administraţie

Bunuri imobile aparținând domeniului privat al orașului Cugir date în administrarea Serviciului Public de Gospodărire Locală

cugirinfo.ro

Publicat

în

Având în vedere faptul că Serviciul Public de Gospodărire Locală a Orașului Cugir nu deține în prezent imobilele necesare pentru desfășurarea în bune condiții a activității, Consiliul Local Cugir a aprobat încheierea unui contract de dare în administrare a unor bunuri imobile care aparțin Domeniului Privat al Oraşului Cugir.

Acestea vor fi date în administrare pe o perioadă de 10 ani, cu posibilitatea de prelungire prin act adițional cu o perioadă 5 ani. Este vorba despre: Clădirea Remiză Salubritate și teren aferent, Teren aferent sediu secundar salubritate-ecarisaj (toate în Cugir) și Solar (localitatea Vinerea).

Administratorul se obligă să administreze imobilele, respectând destinația acestora de sediu/sediu secundar pentru Serviciul Public de Gospodărire Locală a Orașului Cugir, respectiv solar. Predarea-primirea bunurilor se va face în termen de 30 de zile de la data semnării contractului de dare în administrare și se va consemna în procesul-verbal de predare-primire, care va fi semnat de părţile contractante.

Bunurile preluate le va folosi potrivit destinaţiei şi scopului prevăzut în contract, depunând în acest sens diligenţele unui proprietar. Administratorul se obligă, ca pe toată durata dării în administrare, să păstreze în bune condiţii bunurile, să nu le degradeze sau să le deterioreze. Acesta are dreptul de a exploata în mod direct, pe riscul şi pe răspunderea sa, bunurile ce fac obiectul contractului de dare în administrare.

De asemenea, administratorul nu va executa lucrări de investiţii asupra bunurilor fără aprobarea proprietarului şi numai cu respectarea prevederilor legale. Părțile au convenit ca toate neîntelegerile privind validitatea prezentului contract sau rezultate din interpretarea, executarea ori încetarea acestuia să fie rezolvate pe cale amiabilă, de reprezentanţii lor.

În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile se vor adresa instanțelor judecătoreşti competente.

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Adrian Teban, primar Cugir: „Problemele orașelor mici și mijlocii nu pot fi soluționate fără sprijinul fondurilor din politica de coeziune”

cugirinfo.ro

Publicat

în

Recent, în cadrul sesiunii plenare a Comitetului Regiunilor desfășurată în cadrul Parlamentului European de la Bruxelles, primarul orașului Cugir, Adrian Teban a susținut raportul prezentat de Isabelle Boudineau privind viitorul politicii de coeziune.

„În contextul dezbaterilor privind bugetul multianual am solicitat ca politica de coeziune să rămână un instrument descentralizat, gestionat la nivelul regiunilor, astfel încât coeziunea să crească nu doar între regiunile Europei, ci și în interiorul fiecărei regiuni”, spune Adrian Teban.

În opinia sa, problemele actuale cu care se confruntă orașele mici și mijlocii — depopularea, lipsa conectivității dintre mediul urban și cel rural, precum și absența perspectivelor pentru tineri — nu pot fi soluționate fără sprijinul fondurilor din politica de coeziune.

„Ca raportor privind „Comunicarea politicii de coeziune” pot spune ca fiecare proiect finanțat din aceste fonduri transmite un mesaj clar cetățenilor acestor comunități: solidaritatea europeană nu este doar un slogan de campanie pentru politicieni, ci un principiu fundamental, capabil să îmbunătățească în mod real viața oamenilor, în fiecare oraș și sat din Europa”, a precizat edilul Cugirului.

 

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Se reia licitația pentru contractarea proiectării și execuției lucrărilor la Grădinița cu Program Prelungit din Vinerea

cugirinfo.ro

Publicat

în

Primăria orașului Cugir a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) o nouă licitație pentru contractarea serviciilor de proiectare și execuție aferente obiectivului de investiții „Construire Grădiniță în localitatea Vinerea – Orașul Cugir”.

Valoarea actualizată a contractului propus este de aproximativ 8 milioane de lei. Proiectul își propune să sprijine creșterea participării la educația timpurie prin investiții în creșterea capacității infrastructurii educaționale și să răspundă cererilor neacoperite.

Nouă grădiniță cu program prelungit va avea trei grupe, în care se vor regăsi în total 48 de copii. Terenul pe care urmează să fie construită noua grădiniță are o suprafață de 4.208 de metri pătrați și este situat în partea de vest a localității Vinerea, lângă Școala Generală cu clasele I-IV.

Durata de execuție a lucrărilor este de maximum 23 de luni de la data comunicată în ordinul de începere a lucrărilor.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

SPCLEP Cugir, program special de funcționare între 1 și 4 mai 2025

cugirinfo.ro

Publicat

în

În perioada premergătoare și pe timpul desfășurării scrutinului electoral organizat pentru alegerea Președintelui României din anul 2025 (4 mai 2025 primul tur de scrutin, respectiv 18 mai 2025 al doilea tur de scrutin), programul de lucru cu publicul al Compartimentului Evidența Persoanelor din cadrul SPCLEP Cugir a fost stabilit în zilele de sâmbătă și duminică astfel:

– în datele de 03.05.2025 și 17.05.2025-între orele 16,00-18,00
– în datele de 04.05.2025 și 18.05.2025 -între orele 8,00-21,00

Persoanele cu drept de vot care au actul de identitate expirat/pierdut și care doresc să-și exercite dreptul de vot, se pot prezenta la sediul Primăriei orașului Cugir în intervalul orar susmenționat pentru a solicita eliberarea unui act de identitate valabil, având asupra lor înscrisurile necesare, după cum urmează:

– actul de identitate, cu excepția situațiilor prevăzute de lege (pierdere, furt, distrugere)
– documentul eliberat de unitatea de poliție, în cazul pierderii sau furtului
– certificatul de naștere
– certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soțului supraviețuitor
– hotărârea de divorț, definitivă și executorie, după caz
– documentul care face dovada adresei de domiciliu împreună cu titularul dreptului de proprietate al imobilului în cauză
– chitanță în valoare de 7 lei (achitată la casieria Primăriei) reprezentând contravaloarea cărții de identitate

Persoanelor care nu pot prezenta unul sau mai multe dintre documentele susmenționate li se poate elibera carte de identitate provizorie dacă prezintă:

– 2 (două) fotografii tip ¾, având bandă albă de 7 mm, pe fond alb;
– chitanța reprezentând contravaloarea cărții de identitate provizorii (1 leu).


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir