Rămâi conectat

Administraţie

Vineri, 29 iulie 2016: Ședință ordinară a Consiliului Local Cugir. Vezi ordinea de zi

cugirinfo.ro

Publicat

în

primaria_cugir_iul_2016Primarul Adrian Teban a convocat Consiliul Local al oraşului Cugir în şedinţă ordinară în ziua de vineri, 29 iulie 2016, ora 11.00, cu următoarea ordine de zi:

1. Aprobarea documentației de licitație pentru delegarea prin concesiune a gestiunii unor activități componente ale serviciului de salubrizare în județul Alba, respectiv de colectare și transport a deșeurilor municipale și a unor fluxuri speciale de deșeuri;

2. Aprobarea desfăşurării Festivalului National de Dansuri si Traditii Populare, ediția a V –a, în perioada 19–21 august 2016 în Poiana cu Goruni, Cugir-Vinerea;

3. Acordarea unui mandat special Domnului Primar Teban Adrian, reprezentantul Consiliului Local Cugir în Adunarea generală a Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară ”Apa Alba” pentru a vota Strategia de tarifare pentru serviciile de apă şi apă uzată furnizate de Operatorul Regional S.C. APA C.T.T.A. S.A. Alba, pentru perioada 2017-2022;

4. Aprobarea încetării, prin retragere, a calității de membru asociat a Oraşului Cugir în cadrul Asociaţiei “CLUBUL DE FOTBAL METALURGISTUL CUGIR 1939”;

5. Aprobarea Programului anual de finanțare nerambursabilă și a Regulamentului privind finanțarea nerambursabilă de la bugetul local al Orasului Cugir a proiectelor structurilor sportive;

6. Desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local Cugir în Consiliile de Administraţie ale unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza administrativ-teritorială a Oraşului Cugir;

7. Desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local Cugir în Comisiile pentru evaluarea şi asigurarea calităţii din cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza administrativ-teritorială a Oraşului Cugir;

8. Modificarea art.1 din Hotărârea Consiliului Local nr.2/2011 privind componenţa  Comisiei locale de ordine publică a oraşului Cugir;

9. Modificarea componenţei Comisiei de analiză şi soluţionare a cererilor de locuinţe pentru tineri destinate închirierii;

10. Modificarea componenței Comisiei sociale de analiză şi soluţionare a cererilor de locuinţe din fondul locativ de stat;

11. Încetarea contractului de închirierea a unei locuinţe încheiat între Oraşul Cugir şi Cârţu Marius-Petru;

12. Încetarea contractului de închirierea a unei locuinţe încheiat între Oraşul Cugir şi Jug Ioana Cerasela;

13. Însuşirea Raportului de expertiză tehnică extrajudiciară, depus de reclamantul Ioani Nicolae în dosarul civil nr. 8875176/2014 aflat pe rolul Judecătoriei Alba-Iulia;

14.Î nsuşirea Raportului de expertiză tehnică extrajudiciară, depus de reclamanţii Stanciu Victoria, Zuga Gheorghe şi Zuga Ecaterina în dosarul civil nr. 3650/176/2016 aflat pe rolul Judecătoriei Alba-Iulia;

15. Modificarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi în anul 2016 privind serviciile publice locale din subordinea Consiliului local al orașului Cugir, aprobate prin Hotărârea nr. 63/2016 a Consiliului local al orașului Cugir;

Aprobarea criteriilor, procedurii și atribuțiilor specifice privind numirea și eliberarea din funcție a administratorului public;

16. Modificarea și completarea Regulamentului de ordine publică şi gospodărire a oraşului Cugir, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr.79/2011;

II.Informare privind actele normative publicate în Monitorul Oficial în perioada 15.06.2016-15.07.2016;

III.Informare privind activitatea desfășurata de asistentii personali ai persoanelor cu handicap grav pentru perioada  ianuarie 2016– iunie 2016;

IV.Informare privind serviciile şi activităţile de asistenţă medicală desfăşurate la nivel local în perioada ianuarie – iunie 2016;

V.Probleme diverse;

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Începând de astăzi, 30 mai 2023, au intrat în vigoare modificări și restricții de circulație pe mai multe străzi din orașul Cugir

cugirinfo.ro

Publicat

în

Începând de astăzi, 30 mai 2023, șoferii din Cugir trebuie să respecte modificările privind prioritățile de circulație rutieră pe străzile Ion Creangă și Trandafirilor și noile restricții de circulație impuse pe strada Trandafirilor. Restricții de circulație au mai fost instituite pe străzile Viitorului și Nicolae Bălcescu.

• „Cedează trecerea” pe Trandafirilor și „Drum cu prioritate” pe strada Ion Creangă

Primăria Oraşului Cugir a solicitat Inspectoratului de Poliție al Județului Alba – Poliția Orașului Cugir avizul necesar mutării indicatorului rutier “cedează trecerea” de pe strada I. Creangă, nr. 94, pe strada Trandafirilor, nr. 4. Totdată, a fost solicitat avizul amplasării indicatorului “drum cu prioritate” pe strada Ion Creangă, nr. 94. Noile modificări s-au considerat necesare întrucât la orele de vârf se forma o coloană de mașini de aproximativ 150 m pe strada I. Creangă.

Totodată a fost avizată amplasarea, pe ambele sensuri de circulație ale străzii Trandafirilor, a indicatorului rutier “oprirea interzisă”, în vederea fluidizării traficului rutier și evitării ambuteiajelor provocate de autoturismele oprite pe partea carosabilă.

• „Staționarea interzisă” pe străzile Viitorului și N. Bălcescu

Tot de astăzi au fost amplasate mijloace de semnalizare rutieră în zona Spitalului Orășenesc Cugir astfel:

– amplasarea a două indicatoare rutiere “staționarea interzisă” pe ambele sensuri de circulație ale străzii Viitorului, de la intersecția cu strada Nicolae Bălcescu până la Valea Viilor;
– amplasarea a două indicatoare rutiere “staționarea interzisă” pe ambele sensuri de circulație ale străzii Nicolae Bălcescu, de la intersecția cu strada Unirii până la intersecția cu strada Ion Creangă.

Prin aceste noi restricții se urmărește îmbunătățirea condițiilor de trafic în zonă, evitarea de ambuteiaje rutiere, facilitarea circulației autobuzelor și accesului autovehiculelor de intervenție.

După instituirea acestor restricții, accesul pacienților sau aparținătorilor acestora, respectiv al vizitatorilor, cu autoturismele în parcarea din incinta Spitalului Orășenesc Cugir – zona Policlinică este permis zilnic, în intervalul orar 07:00-22:00.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

De la 1 ianuarie 2024, impozitele și taxele locale din Cugir vor fi majorate cu 13,8%

cugirinfo.ro

Publicat

în

Aleșii Cugirului au aprobat pentru anul fiscal 2024 indexarea cu rata inflației de 13,8% a nivelurilor valorilor impozabile, a impozitelor și taxelor locale, a altor taxe și a taxelor speciale care constau într-o anumită sumă în lei.

Potrivit art. 491 alin.1 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, “în cazul oricărui impozit sau oricărei taxe locale, care constă într-o anumită sumă în lei sau care este stabilită pe baza unei anumite sume în lei, sumele respective se indexează anual, până la data de 30 aprilie, de către consiliile locale, ţinând cont de rata inflaţiei pentru anul fiscal anterior, comunicată pe site-urile oficiale ale Ministerului Finanţelor Publice şi Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice”.

Prin comunicatul de presă nr.13/13.01.2023 al Institutului Național de Statistică, s-a comunicat faptul că pentru anul fiscal 2022 rata inflației a fost de 13,8%.

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

SPAS Cugir anunță că între în perioada 4 – 12 mai 2023 se distribuie pachete alimentare destinate categoriilor defavorizate ale populației. Vezi detalii

cugirinfo.ro

Publicat

în

Serviciul Public de Asistență Socială Cugir vă informează că în perioada 04.05.2023-12.05.2023 se va desfășura activitatea de distribuire pachete alimentare acordate categoriilor defavorizate ale populației, prin intermediul POAD 2018-2021 tranșa VI, astfel :

– între orele 09.00 și 16.00, în zilele lucrătoare, la sediul Băii Sociale din Cugir, str. Gheorghe Asachi, nr.13A

Beneficiarii pachetelor cu produse alimentare distribuite in etapa 1 sunt:
a). familiile și persoanele singure beneficiare de venit minim garantat;
b). persoanele beneficiare de alocație pentru susținerea familiei.

Ridicarea personală a ajutoarelor distribuite sub forma produselor alimentare se face în baza prezentării actului de identitate valabil însoțit de dovada încadrării în categoria de beneficiari (dispoziția Primarului privind stabilirea dreptului pentru beneficiarii de venit minim garantat și alocație pentru susținerea familiei).

Începând cu data de 15.05.2023, după încheierea primei etape, pachetele alimentare rămase vor fi distribuite persoanelor/familiilor aflate temporar în situații critice de viață, respectiv victime ale calamităților, persoane dependente și alte situații asemănătoare și care se află în situații deosebite de vulnerabilitate, în cadrul celei de-a doua etape.

Informații suplimentare se pot obține la nr de telefon: 0258/750764, 0258/750370, 0258/750738.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir