Rămâi conectat

Administraţie

Primăria Cugir organizează concurs pentru ocuparea a patru posturi vacante – șef birou, inspector de specialitate, mediator sanitar și asistent medical comunitar

Cugir INFO

Publicat

în

Primăria oraşului Cugir organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a funcțiilor contractuale, în cadrul Clubului Sportiv Orăşenesc Cugir – Compartiment Biroul Financiar-Contabil, Salarizare Personal, Achiziţii Publice şi Competiţii Sportive, după cum urmează:

  1. şef birou;
  2. inspector de specialitate, gradul IA.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • şef birou:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani:
    • de preferinţă curs specializare, achiziţii publice.
  • inspector de specialitate, gradul IA:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe juridice, economice, educaţie fizică şi sport;
    • vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 august 2017, ora 13.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 05 septembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă;
  • 08 septembrie 2017: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

De asemenea, Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a funcțiilor contractuale de execuție, după cum urmează:

  1. mediator sanitar;
  2. asistent medical comunitar.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • mediator sanitar:
    • Studii: învăţământ general obligatoriu;
    • absolvent al cursurilor de formare profesională ca mediator sanitar, dovedite prin certificat de mediator sanitar.
    • Recomandare din partea unei organizaţii active ale comunităţii de rromi din unitatea teritorial-administrativă Cugir
  • asistent medical comunitar:
  • Studii: asistent medical cu studii postliceale:
    • diplomă de absolvire şcoală postliceală sanitară, şcoală de specializare postliceală sanitară, sau şcoală tehnică sanitară, eliberată de Ministerul Sănătăţii, Ministerul învăţământului şi Ştiinţei/Ministerul Educaţiei Naţionale;
    • certificat de absolvire şcoală postliceală sanitară, eliberat de Ministerul Educaţiei Naţionale/Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului;
    • atestat eliberat de Ministerul învăţământului şi Ministerul Sănătăţii;
    • certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătăţii Publice;
    • certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • asistent medical cu studii medii:
    • diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul învăţământului şi Ştiinţei.
    • de preferinţă, absolvent al cursurilor de formare profesională ca asistent medical comunitar, dovedite prin: diplome, certificate, titluri sau alte dovezi de calificare în acest domeniu care fac obiectul de activitate al profesiei de asistent medical comunitar.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 august 2017, ora 13.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 05 septembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă;
  • 07 septembrie 2017: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Ce s-a statbilit în urma consultării publice dedicate proiectului de Mobilitate Urbană, organizată de Primăria Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

Joi, 6 noiembrie 2025, la sediul Primăriei orașului Cugir, a avut loc o consultare publică dedicată proiectului de Mobilitate Urbană, care vizează modernizarea infrastructurii din zonele: str. 21 Decembrie 1989, Griviței, Traian Vuia și Nicolae Grigorescu.

Evenimentul a reunit reprezentanți ai administrației publice locale, specialiști în mobilitate urbană, cadre universitare și cetățeni ai orașului, într-un dialog constructiv privind direcțiile de dezvoltare durabilă, siguranță rutieră și fluidizarea traficului.

În cadrul prezentării sale, Prof. PhD. Ing. Nicolae Filip de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, a subliniat rolul esențial al transportului alternativ în contextul urban actual. A evidenţiat faptul că introducerea pistelor de biciclete în Cugir a condus la reducerea numărului de autovehicule pe carosabil, la ameliorarea traficului rutier şi la îmbunătățirea calității vieții urbane. Totodată, profesorul a insistat asupra nevoii de a privi bicicleta ca parte integrantă a mobilității urbane, nu doar ca mijloc de recreere, ci ca soluție eficientă, sustenabilă şi economică pentru deplasarea zilnică.

În continuarea discuțiilor, doamna Ing. Maria Theiss a prezentat fundamentele tehnice și urbanistice ale proiectului, subliniind importanța continuității pistelor de biciclete, a accesibilității pentru toate categoriile de participanți la trafic și a amenajării integrate a spațiului public.

Aceasta a menționat că proiectul ține cont de structura stradală existentă, de fluxurile pietonale și rutiere, precum și de nevoile reale ale cetățenilor, urmărind un echilibru între mobilitatea alternativă, zonele verzi și infrastructura rutieră.

Primarul Adrian Teban a subliniat importanța majoră a acestui proiect în procesul de modernizare urbană și tranziția Cugirului către o mobilitate sustenabilă.

Acesta a explicat că proiectul reprezintă rezultatul unei planificări etapizate, începută în anul 2014, cu scopul de a transforma orașul într-un spațiu accesibil, sigur și prietenos cu mediul. Actuala etapă este continuarea firească a acestor eforturi, bazându-se pe o analiză atentă a traficului, a zonelor de interes și a categoriilor de drum.

De asemenea, acesta a menționat că proiectul se desfășoară în conformitate cu legislația în vigoare iar toate intervențiile asupra spațiului public sunt realizate în baza cadrului normativ și a cerințelor de finanțare europeană.

„Nu putem construi după preferințe personale, ci în baza unui plan strategic și a unei viziuni comune, care să servească interesul public. Acest proiect nu este doar despre infrastructură, ci despre oameni. Despre siguranța copiilor care merg la școală cu bicicleta, despre vârstnicii care trebuie să se deplaseze confortabil și despre tinerii care merită un oraș sustenabil”, a spus primarul Adrian Teban.

Proiectul include, de asemenea, îngroparea cablurilor electrice, realizarea de canalizare pentru curenți slabi și instalarea unui sistem modern de iluminat public pe toate străzile vizate.

 La finalul consultării, în urma votului exprimat:

• Varianta 1 – sens dublu și o pistă de biciclete, însă cu reducerea spațiilor pentru parcare – a fost susținută de 34 de participanți (majoritatea)
• Varianta 2 – sens unic și o pistă de biciclete, însă cu menținerea spațiilor pentru parcare – a fost susținută de 15 participanți (minoritatea)

Primăria Cugir mulțumește tuturor participanților pentru implicare, contribuții și sprijinul acordat în conturarea unui viitor urban mai verde, mai sigur și mai bine conectat la nevoile reale ale cetățenilor.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Joi, 6 noiembrie 2025: Primăria Cugir organizează o consultare publică privind proiectul de Mobilitate Urbană

Cugir INFO

Publicat

în

Primăria Cugir invită locuitorii străzilor 21 Decembrie 1989, Griviței, Traian Vuia și Nicolae Grigorescu, precum și toți cetățenii interesați de îmbunătățirea orașului, să participe la o consultare publică privind proiectul de – Mobilitate Urbană.

Întâlnirea va avea loc joi, 6 noiembrie 2025, la ora 12:00, în sala de ședințe a Consiliului Local (parter).

Proiectul are ca obiectiv modernizarea infrastructurii urbane din zonele menționate, prin lucrări ce vizează:

– amenajarea trotuarelor;
– realizarea pistelor pentru biciclete;
– reconfigurarea părții carosabile.

„Vă așteptăm să vă exprimați opiniile și sugestiile privind acest proiect important pentru comunitatea noastră!”, au transmis reprezentanții Primăriei orașului Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Primarul Cugirului, Adrian Teban, vizită pe teren pentru a verifica stadiul lucrărilor de reabilitare a străzilor Făgețel (Cindeni) și Ciprian Porumbescu (Râul Mic)

Cugir INFO

Publicat

în

Administrația locală a orașului Cugir continuă programul de reparare și întreținere a infrastructurii rutiere, prin finalizarea lucrărilor pe două străzi importante din oraș: Strada Făgețel (Cindeni) Strada Ciprian Porumbescu (Râul Mic).

Primarul Adrian Teban a efectuat o vizită pe teren pentru a verifica stadiul lucrărilor și pentru a discuta cu locuitorii din zonă. Cetățenii s-au declarat mulțumiți de schimbările aduse, care contribuie semnificativ la îmbunătățirea calității vieții și la întreținerea cartierelor.

Modernizarea ambelor străzi au fost finanțate din bugetul local, prin contractul subsecvent de reparații străzi, în valoare de peste 800.000 lei.

Pe străzile Făgețel și Ciprian Porumbescu s-au realizat următoarele lucrări:

– Executarea procedurilor tehnice aferente proiectului;
– Amenajarea sistemului de canalizare pluvială;
– Repararea carosabilului prin asfaltare sau pavare, în funcție de specificul traficului;
– Amenajarea trotuarelor, fie cu pavaj, fie cu asfalt, conform soluției tehnice stabilite;
– Realizarea intrărilor în curți pentru proprietățile adiacente.

Astfel, străzile cu trafic intens au fost asfaltate, iar cele cu trafic redus au fost pavate, asigurând o infrastructură durabilă și adaptată nevoilor fiecărei zone. Pe Strada Ciprian Porumbescu, pavarea s-a realizat până în partea superioară, în apropierea Străzii Liliacului.

Despre Strada Teiului din localitatea Vinerea:

– Această stradă este inclusă în programul de reparare și întreținere a infrastructurii rutiere;
– Demararea lucrărilor este programată pentru perioada imediat următoare;
– Începerea lucrărilor depinde de conectarea stației de încărcare la rețeaua electrică.

Stadiul actual al proiectului:

– Atât Strada Făgețel, cât și Strada Ciprian Porumbescu se află în etapa finală de implementare, urmând doar lucrări minore de detaliu.
– Prin aceste investiții, administrația locală își reafirmă angajamentul față de întreținerea și reabilitarea infrastructurii rutiere și îmbunătățirea condițiilor de trai pentru toți locuitorii orașului Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir