Rămâi conectat

Administraţie

Primăria Cugir organizează concurs pentru ocuparea a patru posturi vacante – șef birou, inspector de specialitate, mediator sanitar și asistent medical comunitar

cugirinfo.ro

Publicat

în

Primăria oraşului Cugir organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a funcțiilor contractuale, în cadrul Clubului Sportiv Orăşenesc Cugir – Compartiment Biroul Financiar-Contabil, Salarizare Personal, Achiziţii Publice şi Competiţii Sportive, după cum urmează:

  1. şef birou;
  2. inspector de specialitate, gradul IA.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • şef birou:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani:
    • de preferinţă curs specializare, achiziţii publice.
  • inspector de specialitate, gradul IA:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe juridice, economice, educaţie fizică şi sport;
    • vechime în specialitatea studiilor minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 august 2017, ora 13.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 05 septembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă;
  • 08 septembrie 2017: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

De asemenea, Primăria oraşului Cugir, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a funcțiilor contractuale de execuție, după cum urmează:

  1. mediator sanitar;
  2. asistent medical comunitar.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • mediator sanitar:
    • Studii: învăţământ general obligatoriu;
    • absolvent al cursurilor de formare profesională ca mediator sanitar, dovedite prin certificat de mediator sanitar.
    • Recomandare din partea unei organizaţii active ale comunităţii de rromi din unitatea teritorial-administrativă Cugir
  • asistent medical comunitar:
  • Studii: asistent medical cu studii postliceale:
    • diplomă de absolvire şcoală postliceală sanitară, şcoală de specializare postliceală sanitară, sau şcoală tehnică sanitară, eliberată de Ministerul Sănătăţii, Ministerul învăţământului şi Ştiinţei/Ministerul Educaţiei Naţionale;
    • certificat de absolvire şcoală postliceală sanitară, eliberat de Ministerul Educaţiei Naţionale/Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului;
    • atestat eliberat de Ministerul învăţământului şi Ministerul Sănătăţii;
    • certificat de absolvire eliberat de Ministerul Sănătăţii Publice;
    • certificat de membru emis de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • asistent medical cu studii medii:
    • diplomă de absolvire liceu sanitar cu durata de 5 ani, eliberată de Ministerul învăţământului şi Ştiinţei.
    • de preferinţă, absolvent al cursurilor de formare profesională ca asistent medical comunitar, dovedite prin: diplome, certificate, titluri sau alte dovezi de calificare în acest domeniu care fac obiectul de activitate al profesiei de asistent medical comunitar.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 august 2017, ora 13.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 05 septembrie 2017, ora 11.00: proba scrisă;
  • 07 septembrie 2017: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Festivități la început de nou an școlar, la Cugir. Elevii au fost primiți în instituții proaspăt modernizate

cugirinfo.ro

Publicat

în

În majoritatea instituțiilor educaționale au fost organizate festivități de deschidere la care au participat elevi, profesori, părinți și oficialități locale.

O mare parte dintre elevii cugireni au fost primiți în școli proaspăt modernizate, cu săli de clasă dotate cu materiale didactice noi.

Prezent la festivități, primarul Adrian Teban a declarat că: „Modernizarea celorlalte corpuri de clădiri se apropie de final iar până la finalul anului vor fi finalizate complet.

Am organizat investițiile în așa fel încât fiecare școală să fie capabilă să înceapă noul an școlar la cel puțin unul dintre localuri.

În ceea ce ne privește, ca administrație locală, prin investițiile realizate, am dovedit faptul că educația a fost, este și va fi o prioritate la nivel local dar suntem conștienți că mai sunt îmbunătățiri de adus, dar și alte noi investiții.

Dragi elevi, vă doresc să începeți acest an cu determinare, curaj, disciplină și încredere în voi înșivă! De asemenea, să vă implicați activ în activitățile școlare pentru a obține rezultate cât mai bune.

Educația este cea mai mare investiție pe care o puteți face în voi înșivă, iar noi suntem aici să vă sprijinim prin creșterea gradului de învățare și confort în școli.

Să vă bucurați și să folosiți ceea ce s-a realizat pentru voi dar să le lasați în aceleași condiții și celor care vor veni după voi.

Să aveți un an școlar plin de realizări, împliniri și bucurii!”

Chiar dacă a fost un an complicat în contextul proceselor de modernizare, acestea se apropie de final, iar învățământul cugirean beneficiază de peste 14 milioane de euro investiți din fonduri europene și confinanțare locală.

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Primarul Adrian Teban a verificat stadiul lucrărilor de modernizare la școlile gimnaziale și la Colegiul Tehnic I.D. Lăzărescu din Cugir

cugirinfo.ro

Publicat

în

În cursul zilei de joi, 5 septembrie 2024, primarul Cugirului, Adrian Teban, a verificat stadiul în care se află lucrările de modernizare la școlile gimnaziale și la Colegiul Tehnic I.D. Lăzărescu.

Se apropie de final modernizarea Școlilor Gimnaziale „I. Pervain”. Lucrările sunt realizate în procent de 95%.

În cadrul evaluării în teren realizată de edilul Adrian Teban, constructorii au dat asigurări că lucrările la școlile gimnaziale se vor încheia în decurs de o lună.

La Școala Gimnazială nr. 3 lucrările se apropie de final. Lucrările la corpul de pe strada Doinei sunt realizate în proporție de peste 95% urmând realizarea finisajelor, a curții, lucrările urmând a se finaliza în decursul acestui an.

Tot prin acest proiect s-a realizat modernizarea corpurilor de pe Aleea Constructorului și Vinerea.

La Colegiul Tehnic I.D. Lăzărescu, lucrările din clădirea cu laboratoarele de specialitate și a sălii de sport sunt realizate în proporție de aproximativ 85%, urmând a fi finalizate până la finalul acestui an.

La Școala Gimnazială Singidava, localul de pe strada Al. Sahia lucrările sunt finalizate în proporție de peste 99%, iar in perioada următoare va fi convocată comisia de recepție.

În ultimii ani, administrația locală a investit peste 14 milioane de euro în modernizarea și dotarea clădirilor de învățământ.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

De astăzi, 1 septembrie 2024, pacienții Spitalului Orășenesc Cugir vor beneficia de hrană preparată în cadrul blocului alimentar propriu

cugirinfo.ro

Publicat

în

Începând de duminică, 1 septembrie 2024, pacienții Spitalului Orășenesc Cugir vor beneficia de hrană praparată în cadrul blocului alimentar propriu.

Primarul Adrian Teban a declarat: „Sunt mulțumit de colaborarea dintre Primăria Orașului Cugir și echipa managerială a spitalului condusă de Florin Arion, fapt care a dus din nou la investiții în cadrul spitalului nostru. De asemenea, a ținut să precizeze faptul că scopul principal al acestei investiții este acela de a contribui la îmbunătățirea serviciilor alimentare oferite pacienților în cadrul spitalului, pentru a asigura în totalitate pregătirea și prepararea hranei în regim propriu în cadrul blocului alimentar. În același timp, s-a urmărit eficientizarea din punct de vedere termic și al consumurilor privind clădirea dar și îndeplinirea condițiilor optime de funcționare din punct de vedere sanitar, de igienă și confort”.

S-a finalizat investiția „Reabilitare bloc alimentar și birouri”, investiție de peste 250 000 euro din fonduri proprii.

S-au executat lucrări de:

– refacere finisaje interioare și exterioare
– se vor reface toate instalațiile electrice, termice și sanitare
– montare tâmplării PVC4 cu geamuri termopan
– învelitoare din țiglă ceramică
– șarpantă din lemn ecarisat de rășinoase, amplasarea elementelor șarpantei urmând elementele structurale din fier beton armat și a zidăriilor portante cu rol de preluare și descărcare a încărcărilor structurale spre fundații
– refacerea buiandrugilor
– trotuare de protecție de minim 60 cm, din beton, cu pantă de scurgere care să asigure înlăturarea apelor pluviale
– anvelopări etc.

De asemenea, blocul alimentar a fost dotat și utilat cu echipamente industriale profesionale precum și mobilier specific din inox.

Blocul alimentar este autorizat DSP și DSV și respectă toate circuitele obligatorii de igienă.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir