Rămâi conectat

Cugireni

Povestea unei antreprenoare de succes din Cugir: Cum să-ți croiești propriul succes în fashion

Cugir INFO

Publicat

în

Cugireanca Georgeta Furdui conduce la Sebeș Grupul „Mavaro Bags”, firmă în cadrul căreia se creează genți și alte produse din piele naturală, pentru femei și bărbați.

De ce la Sebeș și nu la Cugir? Știm deja că Sebeșul are o îndelungată tradiție în arta marochinăriei. Acolo își are sediul Grupul ”Mavaro Bags”, creată în 2012, și care are acum peste 80 de angajați. Georgeta a văzut lumina zilei la Cugir, în familia lui Ștefan și Georgeta Furdui, la 22 decembrie 1980.

Bucuriile copilăriei le-a trăit frumos, alături de sora sa, Gabriela. Studiile le-a făcut la Cugir și a făcut parte din prima generație de elevi de gimnaziu de la Colegiul Național ”David Prodan” Cugir. A continuat studiile liceale la profilul matematică-fizică, la aceeași instituție de prestigiu. A urmat instruirea la Universitatea ”1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Secția ”Asistență managerială și secretariat”.

De multe ori însă, planurile pentru viitoarea carieră sunt unele, cele ale destinului sunt altele. Georgeta visa, atunci când era copil, să fie medic, dar când a terminat studiile superioare a ajuns în lumea afacerilor imobiliare și a asigurărilor, unde a activat timp de 7 ani. Meandrele existenței noastre sunt nebănuite și nu de puține ori ne îndreptăm pașii spre activități și domenii la care nu visam vreodată.

Destinul a călăuzit-o spre antreprenoriat, în domeniul modei. Georgeta Furdui ne explică: ”Mavaro Bags este o afacere de familie. Soțul meu, Valter Marcheselli, împreună cu tatăl lui, Rocco Marcheselli, au dat startul acestei frumoase afaceri cu o istorie impresionantă. Eu am creat numele acestui brand și am început să mă implic foarte mult pe partea de design. Am avut o pasiune pentru nou și creativitate încă din copilărie. Întotdeauna îmi cumpăram reviste de modă ca să fiu la curent cu tot ceea ce este nou, legat de fashion.

Îmi plac provocările, îmi place să mă joc cu culorile, să schimb, să modific geanta până o aduc la stadiul de produs finit practic, comod, util și foarte plăcut pentru clienții noștri. Grupul Mavaro, care este a doua mea familie, m-a ajutat enorm să-mi pun în practică ideile, îi ador pe toți din această afacere. În spatele unui produs Mavaro se ascunde multă muncă, seriozitate, efort fizic foarte mare, dar și foarte multă pasiune, iar rezultatele sunt pe măsură. Orice realizare a brandului Mavaro este rodul pasiunii care ne face să ne simțim vii, strălucitori, luminoși”.

De altfel, creatorii acestui brand reușesc să imprime creațiilor lor distincție prin format, culoare, utilitate. Găsim la Brandul Mavaro produse din piele naturală purtând numele de: Vanity, Heidi, Lennie, Reba, Flynn, Polly, Dolli, Milona, Charlize, Miki, etc.

”Clienții rămân surprinși să constate că există aici o gamă variată de poșete, rucsacuri sau genți business și pentru bărbați. Poșetele pentru doamne și domnișoare au cele mai variate culori și tonalități: de la alb-fildeș la negru, de la maro-roșcat la bej, de la bleumarin la albastru, sau de la orange la galben. Cele mai atrăgătoare sunt culorile vii, electrizante, care le dau posesoarelor lor un aer solar. Purtând un asemenea accesoriu ai sentimentul real al lejerității, confortului și încântării.

Aceste creații de top au fost prezentate în competițiile de modă de la Istanbul, Paris, Cannes, Londra, Dubai, Bukarest Fashion Week și aceste participări de succes spun totul despre calitatea produselor Mavaro”, ne povestește Georgeta Furdui. Până în anii 1930 majoritatea tipurilor de genți pe care le avem și astăzi fuseseră deja inventate. În perioada Celui De-al Doilea Război Mondial geanta de umăr, care amintea de cea a soldaților, era simplă și rigidă, lipsită de decorațiuni. Anii 1950 au însemnat o revenire la geanta feminină și era promovată de case de modă precum: Hermes, Chanel sau Dior, care dictau exigențele esteticului genților.

Mai târziu, în anii ‘80-’90 a fost o adevărată revoltă împotriva tiparelor. S-au creat sute de modele de genți care nu mai erau purtate doar pentru aspect sau doar pentru utilitate, ci îmbinau cei doi factori. Influențele exotice s-au popularizat, iar persoanele tinere au adoptat stiluri excentrice. Secolul în care trăim este caracterizat de mobilitate și viteză. Pe lângă funcționalitate, gențile din zilele noastre au mai mult ca niciodată un cuvânt important de spus în ceea ce privește stilul și caracteristicile propriei personalități.

Trăim în secolul femeii moderne, care iese din tipare și nu se limitează la a fi doar casnică sau femeie de carieră, ci face orice îi place și o face să se simtă bine. Aspectul genții se modifică alături de rolurile pe care femeile și bărbații și le asumă în societate și în funcție de estetica vremii, dictată de artiștii contemporani și mai ales de noile curente din modă.

Fie că e vorba de femei sau bărbați, tineri sau vârstnici, toți visează să fie fericitul posesor al unui produs marca Chanel, Vuitton, Gucci, Yves Saint Laurent și, de ce nu, Mavaro! Pentru că geanta Mavaro e creația Georgetei Furdui! Implicată total în munca la firmă, Georgeta are totuși și momente de relaxare, când citește, dansează sau joacă tenis de câmp. Prin tot ceea ce face cu pasiune și libertate creativă, Georgeta Furdui evadează dincolo de granițele tradiționale și explorează cu succes noi perspective.

Antreprenoarei Georgeta Furdui i se potrivesc perfect afirmațiile lui Giorgio Armani: ”Universul creativ începe cu esențialitatea sa și indiferent de calea pe care imaginația o ia, se încheie cu puritatea ei.”


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Cugireni

Foarfeca, visul și scena: Drumul unui frizer din Cugir spre succesul internațional

Cugir INFO

Publicat

în

Dintr-un oraș mic, dar plin de oameni cu visuri mari, Victor Roșu a reușit să transforme pasiunea pentru frizerie într-o carieră internațională care inspiră.

Cunoscut pentru talentul său, pentru atenția la detalii și pentru dorința constantă de a evolua, tânărul din Cugir a făcut în ultimul an pasul decisiv spre educația internațională în domeniul barberingului. Totul a început din pasiune și ambiție, iar anul acesta a reprezentat pentru el o adevărată rampă de lansare. De la începutul verii, Victor a fost invitat să susțină demonstrații și seminarii în Germania (Stuttgart), Republica Moldova (Chișinău ) și Belgia (Roeselare), ducând numele României și al orașului Cugir pe scenele marilor evenimente dedicate frizeriei moderne.

Deși anul se apropie de final, traseul său profesional este într-o continuă ascensiune. După revenirea din Belgia, Victor va ateriza direct pe scena unuia dintre cele mai mari evenimente de barbering din România – „I AM BARBER”, la București. Până la sfârșitul anului, va mai bifa Franța (Paris), Mediaș și din nou București, alături de orele de educație pe care le oferă cursanților chiar la el în salonul din Cugir, unde vin oameni chiar si din zone îndepărtate ale țării pentru a învăța din experiența lui.

În deschiderea anului viitor, Victor are deja confirmate noi colaborări internaționale: Anglia, Italia și Germania, dar și o prezență specială în cadrul unei colecții de modă de la Milano, unde se va ocupa de imaginea – păr și barbă – a modelelor ce vor defila pentru unul dintre cele mai mari branduri de modă din lume. Totodată, tânărul frizer se pregătește să deschidă in anul 2026 prima sa academie & salon de barbering în Alba Iulia, un proiect dedicat formării noii generații de profesioniști. La nivel național, Victor se poate mândri cu un palmares impresionant de titluri câștigate în competiții importante din România, semn că recunoașterea muncii sale a venit pas cu pas, prin perseverență și devotament.

Filozofia sa este simplă, dar puternică: „Dacă faci bani din ceea ce îți place, nu o să muncești niciodată. Fac totul din dragoste pentru meserie, din respect pentru oameni și din dorința de a arăta că se poate. Nu e doar despre tunsori sau aparență, e despre pasiune, disciplină și evoluție continuă”, spune Victor. Succesul pare să-l urmeze la fiecare pas, însă el știe cel mai bine că nu are nicio legătură cu norocul. În spatele fiecărui eveniment, fiecărei recunoașteri și fiecărui pas înainte stau ore nesfârșite de muncă, disciplină și dedicare totală.

„Pentru mine, succesul nu este o întâmplare, ci rezultatul consecvenței, al învățării continue și al dorinței de a fi mai bun cu fiecare zi. Nu există scurtături, nu există zile libere de la visul meu — doar pași siguri, repetați cu răbdare și pasiune, iar succesul îl măsoară in intensitatea aplauzelor”, susține tânărul din Cugir.

Povestea lui este dovada că visurile pot prinde contur chiar și într-un oraș mic — pentru că, atunci când muncești cu pasiune și crezi în drumul tău, poți ajunge „din periferie în centru”, transformând granițele în simple linii pe hartă.

 

Constantin PREDESCU


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Cugireni

Un tânăr originar din Cugir a făcut senzație prin Cluj-Napoca cu un autoturism plin de inimioare și pe care scria mesajul „IARTĂ-MĂ IUBIREA MEA!”

Cugir INFO

Publicat

în

Un autoturism plin de baloane în formă de inimioare și pe care scria mesajul „IARTĂ-MĂ IUBIREA MEA!” a făcut senzație în urmă cu câteva zile, pe străzile din Cluj-Napoca. Puțini știu încă că vinovatul este un tânăr originar din Cugir.

Mașina transportată pe platformă a fost fotografiată și filmată de clujeni care au împânzit rețelele de socializare cu imaginile surprinse, toți punându-și întrebarea pentru cine e autoturismul și cu ce a greșit cel care a scris mesajul.

Vinovat este Călin Bocănici sau „Dermopigmentistu”, cum îi spun prietenii și cunoscuții și e născut în Cugir, plecat apoi în Italia, stabilit în Cluj-Napoca din 2015 și specializat în micropigmentare.

În comentariile la postările online cu mașina au fost și câțiva internauți care au văzut semnătura de sub mesaj: „Dermopigmentistu”, dar și plăcuța din locul numărului de înmatriculare, „Rinascenza” – afacerea tânărului – și au început să se întrebe dacă nu cumva e vorba doar despre o strategie de marketing.

Cu toate acestea, majoritatea celor care au văzut mașina plimbată pe străzile din Cluj-Napoca sau în postările de pe rețelele sociale sunt de părere că aceasta este un cadou cumpărat de cugirean pentru iubita sa, fiind modul său de a-și cere iertare pentru o greșeală comisă.

Călin Bocănici a declarat pentru ziarulunirea.ro că nu dorește să dezvăluie adevărul despre gestul său: „Să rămână așa întrebarea, dacă e marketing sau cu ce-oi fi greșit să fac un așa cadou”!


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Cugireni

O tânără mămică din Cugir și-a donat părul pentru copiii bolnavi de cancer: „Am simțit că e momentul să dăruiesc și eu o parte din mine”

Cugir INFO

Publicat

în

Ana Maria, o tânără mămică din Cugir, însărcinată cu al doilea copil, a făcut un gest impresionant: și-a tăiat părul lung până la mijloc și l-a donat într-un scop nobil: peruci care vor ajunge la copiii diagnosticați cu cancer, supuși tratamentelor cu citostatice.

Chimioterapia în cazul bolnavilor de cancer are, din păcate, şi efecte negative asupra organismului. Mulți pacienţi îşi pierd integral părul, iar o perucă din păr natural, cu tunsoare scurtă are preţuri mult prea mari pentru un pacient care are cu totul alte cheltuieli urgente în timpul terapiei.

„Am făcut o schimbare mare. Una pe care am simțit-o din suflet. Nu a fost un impuls, ci un gest cu sens. Pentru că Dumnezeu m-a binecuvântat din nou cu a doua minune, am simțit că e momentul să dăruiesc și eu o parte din mine.Așa că am ales să donez părul meu..40 de centimetri, pentru copiii care luptă cu cancerul. Pentru zâmbetele lor, pentru speranță, pentru că fiecare șuviță contează. Nu am făcut-o din curaj, ci din recunoștință. Și, deși e doar păr, pentru mine înseamnă mult mai mult”, a scris tânăra pe rețelele de socializare.

Schimbarea însă nu a fost una ușoară. Ana Maria a renunțat la 40 de centimetri din părul ei și spune că decizia a fost luată cu multe emoții: „Nu mi-a fost frică. Pentru că am învățat că uneori trebuie să tai ca să crești din nou. Știu că părul meu va crește și va crește sănătos, pentru că frumusețea adevărată începe din interior, iar rezultatele se văd în timp”, spune tânăra.

În acest proiect i s-a alăturat Laura Zugrăvescu, coafeza care a tuns-o pe Ana și care a fost martoră la emoția ei, de la teama primelor tăieturi, până la zâmbetul sincer din oglindă, când și-a văzut noua imagine: „Era mai ușoară, mai luminoasă, mai mândră! O femeie curajoasă, sensibilă și cu un suflet imens. Deși nu fusese niciodată tunsă scurt, a ales să facă un gest care va schimba ziua unui copil aflat într-o luptă grea: a donat 40 de centimetri din părul ei pentru copiii bolnavi de cancer. Ana, îți mulțumesc din suflet pentru încredere și pentru exemplul frumos pe care îl dai! Gestul tău nu este doar o schimbare de look, ci o lecție de generozitate și curaj!”, mărturisește Laura într-o postare pe Facebook.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir