Rămâi conectat

Administraţie

Post de PSIHOPEDAGOG scos la concurs de Primăria Cugir. Vezi condițiile de înscriere și calendarul examenului

Cugir INFO

Publicat

în

primarie-cugir-nouPrimăria orașului Cugir organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacantă, de psihopedagog – Serviciul Public de Asistență Socială a orașului Cugir – Birou Centru Multifuncțional.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile psihopedagogie specială, asistență socială;
– curs de pregătire psihopedagocică pentru educație specială organizat de Ministerul Educației și Cercetării;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

– 1 septembrie 2015, ora 16:00: termenul limită pentru depunere a dosarelor;
– 8 septembrie 2015, ora 11:00: proba scrisă;
– 14 septembrie 2015: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

– cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
– carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
– cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Miercuri, 15 octombrie 2025: Dezbatere publică privind interzicerea accesului autovehiculelor cu masa mai mare de 3,5 tone, pe străzile din orașul Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

Primăria Oraşului Cugir va organiza miercuri, 15 octombrie 2025, la ora 15.00, în Sala de sedinţe a Consiliului Local, o dezbatere publică a proiectului de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind stabilirea condițiilor de acces a autovehiculelor cu masa maximă autorizată peste 3,5 tone pe străzile din orașul Cugir. 

Conform proiectului de hotărâre, accesul autovehiculelor cu masa total maxim autorizată de 3,5 tone urmează să fie interzis în mai multe zone din Cugir și Vinerea. În consecință, în zonele respective urmează să fie instalate indicatoare rutiere „accesul interzis autovehiculelor având masa mai mare de 3,5 tone”.

A fost întocmit și un Regulamentul privind stabilirea condițiilor de acces a autovehiculelor cu masa maximă autorizată peste 3,5 tone pe străzile din Orașul Cugir, suspus, de asemenea, dezbaterii publice. Regulamentul menționat stabililește condițiile de acces a autovehiculelor cu masa maximă autorizată peste 3,5 tone pe străzile din orașul Cugir, instituie taxe de acces tonaj, reglementează procedurile de întocmire și de eliberare a autorizației de acces tonaj, obligațiile, respectiv sancțiunile ce se pot aplica în acest sens.

În conformitate cu prevederile Regulamentului, circulaţia autovehiculelor cu tonaj de peste 3,5 tone, pe artere cu restricţii de tonaj, este permisă numai după obţinerea unei autorizaţii de liberă trecere, eliberată de către Primăria Orașului Cugir. Cuantumul taxei percepute pentru eliberarea autorizaţiei de liberă trecere se stabileşte de către autoritatea locală, în funcţie de tonaj, prin hotărâre de consiliu local.

Sunt exceptate de la plata tarifului privind autorizarea de liberă trecere următoarele categorii de autovehicule:

– autobuzele care efectuează transport public local de pasageri;

– autovehiculele aparţinând operatorului de salubritate;

– autovehiculele care aparţin operatorului de apă-canal, iluminat public şi alimentare cu energie electrică, de distribuţie a gazelor naturale, aflate în deplasare pentru remedierea unor situaţii urgente;

– autovehiculele care aparţin unităţilor militare, ambulanţei, poliţiei, S.R.I., unităţilor de jandarmi, penitenciarelor şi unităţilor de pompieri, aflate în misiuni specifice;

– autovehiculelor aflate în proprietatea Primăriei Orașului Cugir.

Zonele vizate de măsura preconizată sunt:

Orașul Cugir:

– strada Victoriei – zona Elit

– strada Râul Mare – zona Podul Roșu

– strada Râul Mic – zona pod Toplițan

– strada Nicolae Copernic – zona sub cetate

Localitatea Vinerea:

– strada Câmpul Pâinii – zona sens giratoriu Șibot

– strada Principală – zona sens giratoriu Calea ferată

– strada Deal – zona pășune

– strada Culturii – zona Calea ferată

– strada Șantierului – zona Calea ferată

Inspectoratului de Poliție Județean Alba-Serviciul Rutier și-a dat acordul privind planul de modificare a semnalizării rutiere pe străzile orașului Cugir și ale localității Vinerea, prin montarea indicatoarelor de interzicere a accesului vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 3,5 tone.

Potrivit reprezentanților administrației locale din Cugir, restricţionarea traficului din punct de vedere al tonajului este justificată de:

– necesitatea asigurării unui nivel ridicat de siguranţă a traficului rutier şi pietonal;

– necesitatea conservării şi protejarii mediului ambiant;

– necesitatea diminuării disconfortului produs riveranilor;

– necesitatea protejării şi administrării eficiente a infrastructurii rutiere.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Primarii orașelor Cugir și Braga (Portugalia) au discutat despre cum orașele mici și mijlocii pot crea spații publice mai sigure și mai incluzive

Cugir INFO

Publicat

în

În cursul lunii septembrie a avut loc o deplasare a echipei de lucru pe tematici de mobilitate activă, din Primăria Cugir, în Braga, Portuglia, oraș pilot în cadrul proiectului internațional JUST STREETS. 

Primarul Ricardo Rio (Braga, Portugalia) si primarul Adrian Teban (Cugir, Romania) au discutat despre cum orasele mici si mijlocii pot crea spatii publice mai sigure si mai incluzive.

„În Braga, atenția este axată pe reducerea traficului auto și acordarea gratuității pentru transportul școlar o măsură care reduce aglomerația și face mersul pe jos mai sigur pentru copii. În Cugir, implicarea părinților încă din prima etapă de planificare este cheia pentru o schimbare reală și durabilă.

Luând exemplul partenerilor noștri europeni, dorim să ținem cont de opiniile părinților, elevilor, profesorilor și să accesibilizam împreună traseul către instituțiile de învățământ, transformându-le în spații sigure pentru mersul pe jos sau cu bicicletă.

Prioritățile sunt clare:

– Străzi prietenoase cu copiii, indiferent de context
– Colaborare între familii, școli și administrație
– Leadership și viziune pe termen lung, pentru că ideile să devină realitate

Schimbarea începe cu dialog și cu primari care cred în oameni și în orașele lor”, a transmis Adrian Teban, primarul orașului Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Între 7 octombrie și 23 decembrie 2025, cugirenii își pot achita locurile de parcare rezidențiale, pentru anul 2026. Vezi documentele necesare

Cugir INFO

Publicat

în

Primăria orașului Cugir informează cetățenii că achitarea parcărilor rezidențiale pentru anul 2026 se va putea efectua în perioada 7 octombrie – 23 decembrie 2025.

Pentru reconfirmarea parcărilor deja rezervate, este necesară prezentarea următoarelor documente:

– Cerere pentru parcare (disponibilă la camera nr. 9 sau la registratură);
– Număr de înregistrare pe cererea completată de la registratură (situată lângă portar);
– Actul de identitate (buletinul) – in original sau copie doar în cazul în care a intervenit o modificare;
– Talonul autovehiculului, cu inspecția tehnică periodică (I.T.P.) valabilă – în original sau copie doar dacă s-a schimbat mașina;
– Vinieta parcării (dacă este disponibilă), pentru a facilita procesul de plată;
– Biletul de plată eliberat de primărie (camera nr. 9) , pentru achitarea la casierie.

Tarife pentru parcările rezidențiale 2025:

• 126 lei – parcare neamenajată;
• 151 lei – parcare asfaltată/dale.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir