cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir

Acasă » Administraţie » La Cugir, în semestrul II al anului trecut, au fost soluționate peste 9000 de cereri şi adrese

La Cugir, în semestrul II al anului trecut, au fost soluționate peste 9000 de cereri şi adrese

Publicat în 31.01.2013 la ora 11:37

Dintr-un Raport înaintat spre informare Consiliului Local Cugir, de către secretarul primăriei, jurist Ioana Pastiu, rezultă că în perioada iulie – decembrie 2012, la nivelul administraţiei locale, (prin Biroul Registratură) au fost înregistrate un număr de 9.314 acte, reprezentând adrese de la instituţii şi din oficiu – 6064, precum şi un număr de 3250 de cereri primite de la cetăţeni.

În ceea ce priveşte problematica ce rezultă din cererile cetăţenilor şi din adresele primite de la instituţiile statului sau din partea unor agenţi economici se constată că: numărul cel mai mare de cereri sau adrese înregistrate (2678), au ca domeniu de activitate Direcţia economică, urmate de Fondul funciar şi registrul agricol (1835), Administrare domeniului public, salubrizare (979), Relaţii publice (974), Resurse umane (611), Contencios (375), Urbanism şi amenajarea teritoriului (327), Programe comunitare (167) etc.

Potrivit Raportului, toate cererile cetăţenilor şi adresele înaintate de instituţii ale statului sau agenţi economici, primite spre soluţionare şi înregistrate la primăria Cugir au fost soluţionate în termen legal de 30 de zile de la data înregistrării. Astfel, termenul în care s-au soluţionat aceste cereri şi adrese a fost după cum urmează:

–  rezolvate în ziua înregistrării  – 229
–  rezolvate între 1 şi 5 zile –  688
–  rezolvate între 6 şi 15 zile – 4387
–  rezolvate între 16 şi 30 de zile – 4010

Tot în semestrul II, al anului trecut au mai fost depuse şi 9 petiţii pe probleme de interes din care: 2- pentru agricultură, fond funciar, 2 -gospodărire comunală şi urbanism, 3- locuinţe, 1- drepturi persoane cu handicap, 1 diverse.

În ceea ce priveşte prevederile Legii nr 52/2003-privind transparenta decizională în administraţia publică acestea au fost respectate, făcându-se publice proiectele de acte normativede interes cetăţenesc, la nivelul Primăriei.

Acest articol a fost citit de 306 ori

La Cugir, în semestrul II al anului trecut, au fost soluționate peste 9000 de cereri şi adrese
Acordă o notă articolului

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Completează termenul lipsă * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.