Rămâi conectat

Administraţie

Consiliul Local Cugir a aprobat noile salarii de baza, pentru functionarii publici din cadrul administrației locale

Redacția Cugirinfo.ro

Publicat

în

Legislativul din Cugir a stabilit în ședință ordinară, salariile de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului orasului Cugir, a serviciilor publice, fără personalitate juridică, respectiv a serviciilor publice, cu personalitate juridică aflate în subordinea Consiliului local al orasului Cugir, începând cu luna iulie 2017.

Potrivit Raportului de specialitate al compartimentului economic, venitul cel mai mare din ierarhie nu depășește nivelul indemnizației lunare a funcției de viceprimar al orașului Cugir, care este în cuantum de 7975 lei/lună, potrivit Legii salarizării personalului plătit din fonduri publice. Astfel, administratorul public al orașului va avea un salariu de 7.830 lei, secretarul Unității Administrative Teritoriale, grad II – 7.758 lei, directorul executiv, grad II – 6.598 lei, arhitectul șef, grad II – 6.308 lei, șef birou, grad II – 5.438 lei. Salariile de bază pentru funcțiile de execuție, au fost calculate pornindu-se de la gradația 0 și tinându-se cont de tranșele de vechime în muncă, în funcție de care s-au acordat cele 5 gradații, precum și cotele procentuale corespunzătoare acestora, calculate la salariul de bază, avut la data îndeplinirii condițiilor de trecere în gradație și incluse în acesta. Astfel, gradaţia 1 – de la 3 ani la 5 ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază, la gradația 0, cu cota procentuală de 7,5%, rezultând noul salariu de bază; gradaţia 2 – de la 5 ani la 10 ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază la gradația 1, cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariou de bază; gradaţia 3 – de la 10 ani la 15 ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază gradația 2 cu cota procentuală de 5%, rezultând noul salariu de bază; gradaţia 4 – de la 15 ani la 20 de ani -s-a determinat prin majorarea salariului de bază prevăzut la gradația 3, cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază; gradaţia 5 – peste 20 de ani – s-a determinat prin majorarea salariului de bază prevăzut la gradația 4 cu cota procentuală de 2,5%, rezultând noul salariu de bază. Salariile de bază stabilite pentru funcțiile de conducere cuprind sporul de vechime în muncă la nivel maxim, conform prevederilor Legii nr.153/2017. ,,Stabilirea salariilor de bază printr-o ierarhizare a posturilor au avut la bază drept criterii: cunoștințe și experiență; complexitate, creativitate și diversitate a activităților; judecata și impactul deciziilor; responsabilitate, coordonare și supervizare; dialog social și comunicare; condiții de muncă; incompatibilități și regimuri special”, se arată în Raportul de specialitate.

Constantin Predescu


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Administraţie

Evidența Persoanelor Cugir anunță că va elibera cărți de identitate simple doar persoanelor netransportabile

Cugir INFO

Publicat

în

Evidența Persoanelor Cugir transmis luni, 11 august 2025, că va elibera cărți de identitate simple doar persoanelor netransportabile.

„La nivelul orașului Cugir se eliberează cărți electronice de identitate și cărți de identitate simple.

Cărțile de identitate model vechi (1997) se eliberează doar în cazuri excepționale (ex. persoane netransportabile)

Programările pentru depunerea documentelor în vederea eliberării cărţii electronice de identitate se realizează exclusiv online, prin accesarea portalului HUB Servicii MAI: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/create?judet=AB

Detalii suplimentare: 0258 751 001

Vă multumim pentru întelegere şi vă recomandăm să urmăriţi în continuare canalele oficiale pentru eventuale actualizări ale informaţiilor”, au transmis reprezentanții celor de la Evidența Populației Cugir.

Am dori pe aceasta cale să-i întrebăm pe cei de la Evidența Persoanelor Cugir care este motivul REAL pentru care nu se eliberează Cărți de Identitate simple tututor cetățenilor din Cugir care solicită acest lucru, având în vedere că eliberarea cărții de identitate simple în România este reglementată de mai multe acte normative, inclusiv Legea nr. 162/2020 și Ordonanța nr. 12/2023, dar și de norme metodologice specifice, despre care NU avem cunoștință să fi fost abrogate sau modificate.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

În perioada următoare, la Cugir se vor elibera exclusiv cărți de identitate electronice

Cugir INFO

Publicat

în

În perioada următoare, la nivelul orașului Cugir, se vor elibera exclusiv cărți de identitate electronice (buletine digitale), au anunțat, miercuri, 6 august 2025, reprezentanții administrației locale.

Potrivit acestora, cărțile de identitate în format clasic NU vor mai fi eliberate temporar la Primăria Cugir. Toate cererile se vor face strict online, prin intermediul platformei oficiale a Ministerului Afacerilor Interne. Programările pentru depunerea cererilor se pot face accesând: https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta.

Programarea se poate realiza direct pe site au prin instalarea aplicației mobile de pe site-ul menționat mai sus.

„Vă mulțumim pentru înțelegere și vă recomandăm să urmăriți în continuare canalele oficiale pentru actualizări. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la numerele de telefon: 0258751001 și 0258756000”, au transmis reprezentanții Primăriei Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Administraţie

Din 11 august 2025, intră în vigoare o variantă actualizată, cu multiple opțiuni de plată, a sistemului de parcare cu plată din orașul Cugir

Cugir INFO

Publicat

în

Începând de luni, 11 august 2025, vor intra în vigoare modificări importante privind parcările publice cu plată în orașul Cugir, în urma propunerilor venite din partea cetățenilor și aprobate în cadrul celei mai recente ședințe a Consiliului Local.

Scopul acestor ajustări este de a face sistemul mai accesibil, mai diversificat și mai adaptat nevoilor cetățenilor, oferind multiple opțiuni de plată și abonamente flexibile, au transmis reprezentanții administrației locale.

ABONAMENTE ȘI TICHETE DE PARCARE (FIZICE)

• Abonament lunar (tichet verde)

Valabilitate: 1 lună

Preț: 50 lei

• Abonament anual (tichet albastru)

Valabilitate: 1 an

Preț: 300 lei

• Tichet pentru o oră (tichet albastru)

Valabilitate: 1 oră

Preț: 1,5 lei

• Tichet 2 ore (tichet galben)

Valabilitate: 2 ore

Preț: 2,5 lei

• Tichet zilnic – „ORAȘUL CUGIR” (tichet verde)

Valabilitate: 1 zi întreagă

Preț: 8,5 lei

Achiziționarea tichetelor fizice se poate face de la casieria SERVICIULUI DE VENITURI Cugir, situată pe strada Victoriei, nr. 9.

VARIANTE MODERNE DE PLATĂ

1. Aplicația oficială a Primăriei Cugir (fără comision)

Tarife:

1 oră – 1 leu2 ore – 2 lei

1 zi – 8 lei (în curând se va modifica)

Aplicația va include și opțiuni pentru abonamente (lunar/anual)

2. Aplicația TPark (comision redus pentru aplicația externă)

Tarife:

1 oră – 1,10 lei

2 ore – 2,20 lei

1 zi – 8,50 lei (tarif actualizat, în loc de 5,50 lei pentru 8 ore)

3. SMS la 7420 – direct, fără aplicație (fără comision suplimentar)

Același tarife precum aplicația Primăriei.

PARCĂRI DEDICATE PERSOANELOR CU DIZABILITĂȚI

În fiecare zonă de parcare sunt rezervate locuri gratuite pentru persoanele care dețin legitimație valabilă, conform legislației în vigoare.

„Aceste modificări au fost adoptate ca răspuns direct la sugestiile primite din partea comunității, reflectând dorința de a avea un sistem de parcare mai eficient, mai accesibil și mai bine organizat. Vom continua să îmbunătățim acest serviciu public în funcție de nevoile reale ale cetățenilor”, au precizat reprezentanții Primăriei Cugir.


 Urmărește cugirinfo.ro și pe GOOGLE NEWS


Citește mai mult

Actualitate

Administrație

Știri din zonă

Stiri din Alba

Știrea ta

Politică

Societate

Economie

Sport

Din județ

Cele mai citite știri

cugirinfo, stiri cugir, informatii cugir