Acasă » Administraţie » Primăria Cugir dorește să implementeze o aplicaţie web privind situaţia fiscală şi patrimoniul cetăţenilor

Primăria Cugir dorește să implementeze o aplicaţie web privind situaţia fiscală şi patrimoniul cetăţenilor

Publicat în 05.07.2017 la ora 12:00

Consiliul Local Cugir a aprobat încheierea unui Protocol de colaborare între oraşul Cugir şi Camera Executorilor Judecătoreşti de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, reprezentată de Teodor – Nicolae Baba, în calitate de preşedinte al Colegiului Director.

Astfel, se alocă din bugetul local al oraşului Cugir suma de 9.000 de lei necesară pentru implementarea aplicaţiei web în vederea consultării situaţiei fiscale şi a patrimoniului contribuabililor. Potrivit Direcţiei Venituri din cadrul Primăriei Cugir, Camera Executorilor Judecătoreşti de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia a solicitat administraţiei din Cugir să efectueze demersurile necesare pentru implementarea unei aplicaţii prin care să se poată accesa baza de date a Direcţiei Venituri a oraşului Cugir cu privire la bunurile aflate în patrimoniul persoanelor fizice şi juridice. În acest sens, Direcţia Venituri a solicitat SC Industrial Software SRL, societate care răspunde de programul „Symtax”, prin care se administrează creanţele fiscale, să facă o ofertă pentru implementarea acestei aplicaţii. Suma care trebuie achitată pentru acest demers este de 9000 de lei – fără TVA, care va fi achitată în termen de maximum 10 zile de la data finalizării şi instalării aplicaţiei. „Lunar, la registratura Direcţiei Venituri a oraşului Cugir sunt înregistrate în jur de 50-60 de cereri venite din partea executorilor judecătoreşti prin care ne sunt solicitate informaţii cu privire la bunurile cu care figurează în evidenţele noastre fiscale anumiţi contribuabili. Dintre aceste 50-60 de cereri, 90% provin de la executori judecătoreşti care aparţin de Camera Executorilor Judecătoreşti de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia. Prin implementarea acestei aplicaţii: se măreşte eficienţa în cadrul Direcţiei Venituri prin degrevarea personalului implicat în soluţionarea acestor cereri şi implicarea acestuia în activităţile specifice de impunere şi executare silită a creanţelor fiscale; se elimină costurile cu tipărirea şi comunicarea răspunsurilor la aceste cereri; se va mări gradul de colectare a creanţelor fiscale restante prin înscrierea acestor sume în tabloul creditorilor de către executorul judecătoresc care face executarea silită şi distribuirea lor după finalizarea executării silite”, se arată în raportul de specialitate întocmit de Direcţia locală de Venituri.

Constantin Predescu

Acest articol a fost citit de 119 ori

Primăria Cugir dorește să implementeze o aplicaţie web privind situaţia fiscală şi patrimoniul cetăţenilor
4 (80%) 3 votes

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Completează termenul lipsă * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.